کلیدی‌ترین پرسنل کلینیک زیبایی –اپراتور لیزر

*آیا می دونستید کلیدی‌ترین پرسنل در کلینیک زیبایی چه شخصی است؟
*آیا می دونید که چه پرسنلی می تونن برای ما بازاریابی و جذب مشتری فوق‌العاده‌ای رو داشته باشند؟
*آیا علاقه دارید روی این ثروت بزرگ در کلینیک زیبایی و مطب پوست و مو خود سرمایه‌گذاری کنید؟

در این مقاله به صورت کامل به این پرسنل مهم در کلینیک ها می‌پردازیم.

کلینیک زیبایی مجموعه‌ای از پرسنل متخصص و تجهیزات حرفه ای است که خدمات پوست یا مو را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.
جدا از بحث کیفیت دستگاه ها و متریال مورداستفاده در کلینیک، اعضای داخلی یک کلینیک زیبایی هم می‌تواند بازاریابی و جذب مشتری فوق‌العاده‌ای را برای ما به ارمغان بیاورند.

در بسیاری از مشاوره ها و آنالیز هایی که از کلینیک های زیبایی و مطب های پوست و مو توسط مجموعه گریماتور صورت گرفته متوجه این مسئله شده ایم که مهمترین علت ضعف و شاید شکست کلینیک به نحوه جذب مشتری از سمت پرسنل بر می‌گردد.
اینکه یک خدمات ما در کلینیک از نظر استقبال مشتریان فوق العاده باشد و خدمات دیگر کلینیک از این استقبال بی بهره باشند می تواند یک دلیل بزرگ داشته باشد و آن این است که ما در پرزنت کردن و ایجاد نیاز در مشتریان خود کوتاهی کردیم.

پل سازی در خدمات کلینیک به واسطه اپراتور لیزر

یکی از مهمترین وظایف کارکنان یک کلینیک زیبایی این است که بتوانند تمامی خدمات کلینیک را برحسب شرایط به مشتری توضیح و احساس نیاز را در مشتری خود به وجود بیاورند. این گردش مشتری در کلینیک باعث بازاریابی فوق‌العاده‌ای برای استفاده از خدماتی که از استقبال کمی برخوردار هستند خواهد شد.

اپراتور لیزر موهای زاید

اما مهمترین خدمات یک کلینیک زیبایی

لیزر به عنوان یکی از مهمترین و البته پرمخاطب‌ترین خدمات یک کلینیک زیبایی به شمار می‌آید.
و مدیریت یک کلینیک باید بر روی این خدمات سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را داشته باشد چراکه موفقیت در لاین لیزر باعث گردش مشتری در خدمات دیگر کلینیک نیز خواهد شد.

اما کلیدی‌ترین پرسنل یک کلینیک زیبایی

یک کلینیک زیبایی از اعضای مختلفی مثل پزشک متخصص، مدیر داخلی، پرستار، منشی، مسئول پذیرش، اپراتور لیزر و سایر کارکنان تشکیل شده است.
اما اپراتور لیزر به عنوان یکی از مهمترین پرسنل در کلینیک زیبایی مشغول به فعالیت می باشد.
کافی است که اپراتور لیزر شما از توانمندی بالا در جذب مشتری و پرزنت کردن مشتریان برخوردار باشد و آن گاه به راحتی می تواند سایر خدمات کلینیک شما را پرمشتری کند!

جهت دریافت قرارداد اپراتور لیزر اینجا کلیک کنید و یا با ما در تماس باشید.

در ادامه به مهمترین نکاتی که برای توانمند سازی یک اپراتور لیزر شما باید رعایت کنیم می‌پردازیم.

1: آموزش مهارت‌های ارتباطی و پرزنت و متقاعدسازی

اینکه چطور یک اپراتور بتواند در مشتری نیاز ایجاد کند، چطور بتواند یک خدمات را به مشتری معرفی کند، چطور بتواند هیجان استفاده از خدمات دیگر مجموعه را در مشتری ایجاد کند بسته به توانمندی آن اپراتور متغییر است.
با توجه به اینکه خدمات لیزر جزو خدمات پر مشتری و پر مراجعه ما در کلینیک است شما باید با توانمندی اپراتور لیزر خود بتوانید گردش مشتری را در کلینیک خود به واسطه اپراتور خود 3 برابر کنید.

2: آشنایی اپراتور لیزر با تمامی خدمات کلینیک

یکی از مهمترین نکاتی که یک اپراتور لیزرباید در آن حرفه‌ای گردد شناخت کامل آن اپراتور با تمامی خدمات کلینیک می باشد. چرا که بدون شناخت خدمات دیگر کلینیک امکان ارائه مشاوره قدرتمند از سمت اپراتور امکان‌پذیر نخواهد شد.
سعی کنید تمامی خدمات کلینیک را با جزئیات به اپراتور خود آموزش دهید تا بتواند با شناخت کاملی پرزنت کردن مشتری و گردش مشتری را در کلینیک شما به وجود آورد.

 

3: آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا

تصور کنید اپراتوری داشته باشید که بتواند برای پیج اینستاگرام شما هم تولید محتوای قدرتمندی را داشته باشد و آنگاه شما به راحتی می‌توانید از بستر اینستاگرام و فضای گوگل هم مشتریان متعددی را جذب کلینیک و مطب پوست و مو ی خود کنید.

۴: تشویق اپراتورلیزر به مسئولیت پذیری

مسئولیت‌پذیری کلید موفقیت یک کلینیک زیبایی است. زمانی که یک پرسنل در کلینیک شما مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد، تمامی مشتریان از عملکرد کلینیک رضایت کافی را خواهند داشت.
مدیریت کلینیک زیبایی در تشویق پرسنل به خصوص اپراتور باید به صورت مداوم سرمایه گذاری کند تا ضمن اینکه بتواند در پرزنت کردن موفق عمل کند همچنین بتواند خدمات سایر کلینیک را معرفی و مشتری را به سایر خدمات لینک دهد.

احتمالا مقاله تکنیک های مدیریت کلینیک زیبایی هم بدرتان بخورد

سخن پایانی

 

این مقاله به اهمیت سرمایه گذاری بر روی اپراتور تأکید دارد و اینکه یک اپراتور لیزر چقدر می تواند برای یک کلینیک ورودی فوق‌العاده را به ارمغان بیاورد.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان در خصوص افزایش توانمندی اپراتور و پرسنل کلینیک خود می‌توانید با ما در تماس باشید.

بیزینس کوچ کلینیک زیبایی و مشاوره راه اندازی مطب پوست و زیبایی و لیزر و مرکز کاشت مو تبلیغات و بازاریابی

منبع: گریماتور