راهنمای انتخاب اسم کلینیک زیبایی- لاکچری ترین و زیباترین اسامی

یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که برای شروع هر فعالیتی لازم است، انتخاب اسم زیبا و جذاب برای آن کسب و کار است.
کلینیک ها، مطب ها و مراکز زیبایی با توجه به اینکه بانوان را به عنوان مخاطب اغلب خود می بینند باید به این نکته توجه کنند که یک نام باید بتواند احساسات، علاقه و هیجان در عین حال حس مثبت و غرور انگیزی را در آن شخص به وجود بیاورد .

امروزه یکی از مهمترین راه های ماندگاری اسم برند کلینیک ما انتخاب اسم اصولی و متناسب با برند شخصی یا سازمانی ماست که بتواند ضمن توصیفی از کلینیک زیبایی ما، در ذهن مخاطب هم ماندگار شود و بتواند تبلیغ گسترده ای برای کلینیک زیبایی ما داشته باشد.
با توجه به اینکه انتخاب اسم مناسب برای شروع کلینیک زیبایی و خدمات زیبایی یکی از دغدغه های بزرگ سرمایه گذاران و پزشکان شده که حتی گاهی ماه ها زمان آنها را می گیرد و نمی توانند اسمی در خود مناسب برای مجموعه زیبایی خود استفاده کنند، ما در مجموعه گریماتور به عنوان مشاور تخصصی کلینیک های زیبایی به شما ایده ها و ملاک ها و راه هایی را جهت انتخاب اسم مناسب خواهیم داد.

پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
(مدت زمان 3 دقیقه)

اولین قدم در راه انتخاب اسم کلینیک زیبایی شما باید این نکته باشد که شما قرار است روی برند شخصی خودتان فعالیت تمرکز کنید یا روی برند مجموعه خودتان که جهت پاسخ به این سوال می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

کافی است با شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید و سوالتان را مطرح کنید!

02122445406
09120561585

مشاور تاسیس کلینیک های زیبایی و بیزینس پلن

چرا اسم کلینیک زیبایی این‌قدر مهمه؟

اسم کلینیک یا مطب زیبایی چیزی شبیه به انتخاب نام برای هویت ماست! یعنی اگر اسمی را انتخاب کنیم و چندین سال این اسم را بزرگ کنیم و سپس آن را بخواهیم تغییر دهیم، قطعاً تمامی زحمات ما بر باد خواهد رفت و بهتر است در ابتدا کمی زحمت به خودمان بدهیم و اسمی انتخاب کنیم که بتوانیم به‌صورت دائم از این اسم جهت برند خود استفاده کنیم و حتی بهتر است که این اسم را ثبت کنیم تا هیچ مشکلی در آینده ما را تهدید نکند.
یادتان باشد که شما به‌واسطه این اسم شناخته و معروف خواهید شد و این اسم هر چقدر تأثیرگذار تر باشد خیلی راحت می‌تواند زمینه تبلیغات رایگان و ویروسی را برای ما به ارمغان بیاورد.

انتخاب اسم کسب‌وکار زیبایی کار خاصی نیست چون ما کنارتان هستیم.

 

نکات انتخاب اسم کلینیک زیبایی

انتخاب اسم برای کلینیک زیبایی تا حد زیادی بستگی به سلیقه شما دارد، مثلاً بسیاری از افراد از اسم خود برای نام‌گذاری کلینیک خود استفاده می‌کنند؛ اما قبل از انتخاب هر اسمی باید به چند نکته مهم در انتخاب اسم برای کسب‌وکار زیبایی خود توجه داشته باشیم.

+اسم کلینیک زیبایی باید خاص و تک باشد و سعی کنید اسمی را انتخاب کنید که قبل از شما کلینیک ها یا مراکز زیبایی دیگری انتخاب نکرده باشد و یا در منطقه شما کلینیکی با این اسم وجود نداشته باشد.

+از اسمی انتخاب کنید که با زیبایی و درمان و پوست و مو در ارتباط باشد.

+اسمی برای کلینیک خود انتخاب کنید که تلفظ راحتی داشته باشد و به‌راحتی در ذهن بماند.

+اسمی انتخاب کنید که بتوانید لوگوی آن را نیز طراحی کنید.

+در انتخاب اسم خلاق باشید و اسمی انتخاب کنید که در عین سادگی منحصر و متمایز باشد.

+ آیا نامی که انتخاب کرده‌اید دامنه وب سایت آن آزاد است؟ یا پروفایل های شبکه های اجتماعی آن باز است؟ چرا که شما قطعاً به تبلیغات در بستر اینترنت و فضای مجازی نیاز دارید و باید برای رقابت وارد دنیای مجازی و طراحی وب سایت سالن زیبایی خود و اینستاگرام آرایشگاه زنانه خود باشید.

 

جهت طراحی وب سایت خود و آموزش اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

طراحی وب سایت کلینیک زیبایی و مطب پزشکی

+از انتخاب اسم برند های معروف در حوزه بیوتی پرهیز نمایید زیرا این کار به‌منزله فریب مشتری وممکن است برای صاحب برند حتی پیگرد قانونی نیز داشته باشد. حتی گاهی با اضافه کردن پیشوند و پسوندهایی سعی می‌کنند نام کلینیک زیبایی خود را انتخاب کنند.

+از اطرافتان الهام بگیرید و باکمی دقت و خلاقیت می‌توانید نام های مناسبی را پیدا کنید.

+ از اسم های ترکیبی مانند نیلوفرآبی، دلتا مد، چهره نو، گلچهره، تصویر جوانی، به سیما، سیب سرخ، رز طلایی، رخ آرا، بیوتی طب و… استفاده کنید.

+اسامی کلینیک زیبایی شما باید با فعالیت شما ارتباط معنایی داشته باشد و باید تصویر روشنی از فعالیت های کلینیک شما در ذهن مخاطب ایجاد کند.

 

چگونه اسم مناسبی برای کلینیک، مطب و مرکز زیبایی خود انتخاب کنم؟

در ابتدای کار یک قلم و کاغذ بردارید و به مدت چند روز تمامی لیست‌هایی که به ذهنتان می رسد را در این برگه بنویسید. در این مسیر می‌توانید با دوستان و همکاران مشورت و از اینترنت هم ایده بگیرید و سپس کلیه اسم‌ها را بر اساس اولویتتان مرتب کنید و مطابق با جدول زیر که در ستون اول اسم های پیشنهادی کلینیک زیبایی شما نوشته‌شده و در ستون های دیگر مواردی که برایتان مهم است را ارزیابی کنید و از یک تا ده به آن‌ها امتیاز دهید و در نهایت اسمی که امتیاز بیشتر داشت را می‌توانید انتخاب کنید.

 

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام