دانلود نمونه (فرم) قرارداد (درصدی، ثابت، عروس، شراکت)

 

قرارداد سالن زیبایی یکی از مهمترین اقداماتی است که قبل از استارت فعالیت خود و استخدام پرسنل باید اقدام به تنظیم قرارداد کاری سالن زیبایی با پرسنل کرد.

اشتباه بزرگ مدیران سالن های زیبایی این است که در هنگام استخدام پرسنل درصدی، پرسنل ثابت و اجاره ای، قراردادی را تنظیم نمی‌کنند یا اینکه بدون هیچ اطلاعی از قوانین کار و مسائل قانونی، اقدام به بستن قرارداد با پرسنل خود می کنند.

در ادامه نمونه قرارداد آرایشگاه را به شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید هر کدام از قرارداد پرسنل ارایشگاه از قبیل نمونه قرارداد پرسنل درصدی، قرارداد اجاره سالن زیبایی و قرارداد پرسنل ثابت و کلیه قراردادهای پرسنل سالن زیبایی را تهیه کنید.

 

داشتن قرارداد حرفه ای و متناسب با قانون کار چه منافعی دارد؟

متأسفانه عدم آگاهی مدیران سالن های زیبایی در رابطه با نحوه انعقاد قرارداد کار با پرسنل مخصوصاً پرسنل درصدی، مشکلات زیادی را در این حوزه برای مدیران سالن های زیبایی فراهم آورده و مدیران با جرائم و مجازات های قانون کار و تأمین اجتماعی مواجه شده‌اند.

پرسنل درصدی با توجه به ساعات کاری، تبعیت های حقوقی و اقتصادی و نحوه مزد بری خاصی که دارند، می توانند مشمول قانون کار قرار نگیرند، البته این موضوع الزاماً با تدوین و تنظیم یک قرارداد کار مناسب با قانون کار می تواند انجام پذیرد.

مدیران سالن های زیبایی در صورتی که نمونه قرارداد پرسنل درصدی متناسب با قانون کار را دریافت نکنند، درزمان شکایات پرسنل، محکوم به پرداخت سنوات، عیدی و پاداش و نیز حق بیمه با احتساب جرائم خواهند شد.

 

هزینه پکیج نمونه قرارداد سالن های زیبایی چقدر است؟

 

مجموعه گریماتور برای افزایش رضایت شما اقدام به ارائه پکیج قراداد ها و فرم های مورد نیاز سالن های زیبایی کرده است که شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات و یا تماس با ما به کلیه اطلاعات و سوالات خود برسید.

همین حالا با ما تماس بگیرید.

021-22445406

09120561585

 

مشاوره رایگان بعد از خرید!

 

مجموعه گریماتور با استفاده از کارشناسان حقوقی مجرب و حرفه ای تمام تلاش خود را می کند تا قراردادی متناسب با شرایط کسب و کار شما برای شما عزیزان فراهم کنیم. شما می توانید بعد از دریافت قرارداد با کارشناسان ما تماس و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید!

 

لیست پکیج قرارداد سالن زیبایی و آرایشی

-قرارداد پرسنل درصدی بدون بیمه ای
-قرارداد اجاره صندلی
-قرارداد پرسنل ثابت
-قرارداد پرسنل
-قرارداد اجاره اتاق
-قرارداد عروس
-قرارداد با ادمین اینستاگرام
-قرارداد ساعتی

+به همراه کلیه فرم های مورد نیاز در سالن های زیبایی که شامل:

-تعهد نامه منع افشای اسرار
-آیین نامه انضباطی سالن های زیبایی
-فرم دریافت سفته

برای دریافت پکیج قراردادهای سالن های زیبایی و یا نمونه قرارداد سالن زیبایی اینجا کلیک کنید 

و یا می توانید با ما در تماس باشید.

02122445406

09120561585

 

با %40 تخفیف استثنایی!

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی