تبلیغ لیزر موهای زائد در 5 گام!

Laser Clinic -متن تبلیغ لیزر موهای زاید و کلینیک زیبایی و تبلیغات لیزری

تبلیغات لیزر موهای زائد و بازاریابی کلینیک های لیزر مهمترین و پلن مدیران و پزشکان در کلینیک های زیبایی برای رسیدن به موفقیت و جذب مشتری می باشد؛ و قرار است در این مقاله با آموزش و مشاوره VIP بهترین تبلیغ لیزر موهای زاید را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

مدت زمان مطالعه مقاله 5 دقیقه

اگر در بازاریابی و تبلیغات لیزر موفق عمل کنید موفقیتتان قطعی خواهد شد.
پس از راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر، می توان به روش های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات لیزر و سایر خدمات زیبایی اقدام کرد که مهمترین آن‌ها تبلیغات در بستر اینترنت و شبکه های مجازی است.

 

اما مهمترین سوال شما این است که برای تبلیغ لیزر باید از کجا شروع کرد و چه برنامه ای را باید برای تبلیغات سریع و اصولی در پیش گرفت؟

5 گام اساسی تبلیغات حرفه ای ویژه کلینیک های زیبایی و لیزر

1-هدف گذاری و شناسایی بازار هدف (مشخص نمودن مشتریان، طراحی بیزینس پلن، روش های جذب مشتری، قیمت گذاری و….)

2-بودجه بندی کمپین

3-آماده سازی جهت تهیه و ساخت زیر ساخت های تبلیغاتی و آموزش پرسنل و مدیران

4-اجرا و نظارت: اجرای تبلیغات و کمپین های تبلیغات و برنامه های اجرایی بر اساس برنامه و زمان و نظارت بر چگونگی اجرای برنامه ها

5: عارضه یابی تبلیغات

اولین گام: هدف‌گذاری و شناسایی (آنالیز) بازار هدف

در اولین گام با توجه به لوکیشن کلینیک و شرایط منطقه ای و رقبای خود اقدام به تهیه بهترین و متناسب‌ترین دستگاه لیزر برای این موقعیت و مشتریان این منطقه باشید تا بتوانید از این دستگاه لیزر خود ورودی بسیار بالایی را بدست آورید.
به عنوان مثال یک کلینیک لیزر در سعادت آباد با دستگاه لیزر الکس پاسخگوی نیاز و علاقه مخاطب خواهد بود اما با دستگاه دایود این امکان برای جذب مشتری و ایجاد رضایت در این لوکیشن امکان پذیر نیست!

همچنین قیمت گذاری اصولی و متناسب با ظرفیت منطقه و پلن های انتخابی یکی از مهمترین راه های افزایش ورودی از لاین لیزر در کلینیک های زیبایی می باشد.
پس ابتدا مشخص کنید که رقبای شما چه از چه دستگاه هایی و تجهیزات و قیمت گذاری‌ای استفاده می کنند؟ مخاطب و مشتریان شما چه افرادی هستند؟ چه درآمدی دارند؟ چه جامعه سنی و حتی جنسیتی را مدنظر باید گرفت؟ راه های دسترسی به این مخاطبان در این موقعیت چیست؟ میزان هزینه ای که می توانند به کلینیک ما پرداخت کنند تا چه حد می باشد؟ به‌جز این منطقه از چه مناطق و شهرهای دیگر می توان ورودی گرفت و …. از جمله مهمترین اقدامات ما برای هدف‌گذاری راه اندازی و ایجاد تبلیغات هدفمند در خدمات لیزر می باشد.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی در این مرحله و طراحی بیزینس پلن راه اندازی کلینیک لیزر خود می‌توانید با ما در تماس باشید.
02122445406
09120561585

برندینگ و بازاریابی کلینیک زیبایی و مطب پوست و مو و لیزر و کاشت مو

گام دوم: بودجه بندی

کلینیک ها و مراکز زیبایی و لیزر برای بودجه‌بندی تبلیغاتی خود باید بر اساس این روش ها اقدام کنند.

1: بودجه بر مبنای درصدی از فروش

این روش بودجه بندی در بسیاری از کلینیک ها متدوال است.

این روش به دو طریق زیر می تواند صورت پذیرد:

1. به عنوان درصدی از فروش پیش بینی شده‌ی سال آتی
2. به عنوان درصدی از فروش سال گذشته

 

2: بودجه در مقایسه با رقبا

تبلیغ دهنده باید در مقابل فعالیت های رقبا واکنش نشان داده و به مبارزه بپردازد. در نتیجه یک کلینیک در تبلیغات لیزر می تواند به میزانی که رقبایش برای تبلیغات هزینه می کنند بودجه‌بندی تبلیغاتی خود را انجام دهد. این امر به دو صورت انجام شود:

رقیب اصلی ما X ریال برای تبلیغات هزینه می‌کند. حجم فعالیت های رقیب به‌اندازه‌ی ماست. پس ما هم X ریال برای تبلیغاتمان هزینه می کنیم.

کل بازار y ریال در تبلیغات هزینه می کند. ما 20% سهم بازار را در اختیارداریم بنابراین باید 20% y ریال برای تبلیغات هزینه می‌کنیم.

3: بودجه بر مبنای درصدی از سود

هزینه های مشخصی وجود دارند که کلینیک ها ناگزیرند آنها را پرداخت کنند. این هزینه ها، هزینه های ثابت و متغیر تولید و توزیع هستند. آنچه پس از کسر هزینه‌های ثابت و متغیر باقی می ماند، مازاد یا سود کلینیک است که در روش مزبور بخشی از آن به تبلیغات اختصاص می یابد.

4: روش در حد استطاعت:

از روش‌های بودجه‌بندی تبلیغات همان‌طور که از اسم این روش پیداست میزان بودجه اختصاصی برای تبلیغات به اندازه‌ای تعیین می‌شود که کلینیک و مدیران آن از نظر مالی توانایی پرداخت و تحمل آن را دارد. ساده‌ترین روش بودجه بندی کمپین تبلیغاتی حساب می‌شود اما بر میزان فروش تأثیر زیادی نمی‌گذارد و برای برنامه‌های بلند مدت چندان مناسب نیست. با این حال برای برخی پزشکان و سرمایه‌گذاران که از نظر مالی در مضیقه هستند و به تبلیغات نیاز دارند روشی اجتناب‌ناپذیر است.

5: روش هدف و انجام کار:

استراتژی این روش نسبت به روش‌های دیگر پخته‌تر است و برای انجام آن باید به‌صورت مرحله‌به‌مرحله برنامه ریزی و اقدام کرد. ابتدا اهدافی تعیین می‌شوند و سپس ابزارها و روش‌های رسیدن به آن اهداف معین می‌شوند که بایستی در مورد هزینه‌ی هر یک از ابزارها و میزان سودآوری شان تحقیق کرد و سپس دست به بودجه‌بندی زد.

6: بودجه بر مبنای بودجه ی کل

معمولاً بودجه تخصیص داده شده در قالب یک بودجه ی کلی برای تمام فعالیت‌های کلینیک است نه یک بودجه ای که صرفاً به امور تبلیغاتی اختصاص یابد؛ بنابراین درصدی از فروش، کل بودجه‌ی تبلیغات و بازاریابی کلینیک را تشکیل می دهد. این بودجه‌ی تمام عناصر ضروری تبلیغات و بازاریابی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

3-آماده‌سازی جهت تهیه و ساخت زیرساخت‌های تبلیغاتی اصولی نظیر ساخت پیج و وب سایت

 

گام سوم: آماده‌سازی

در این مرحله بعد از شناسایی بازار هدف و تعیین میزان سرمایه و بودجه تبلیغاتی شروع به آماده سازی بستر های تبلیغات لیزر و خدمات زیبایی خود خواهیم کرد.
ابتدا باید یک صفحه اینستاگرام حرفه ای را طراحی کنید.
اینستاگرام در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین راه دسترسی به مخاطب و معرفی خدمات و جذب مشتری است.
اینستاگرام یک کلینیک لیزر باید از نظر دیزاین و طراحی پست ها، کاور و عکس پروفایل متناسب با طراحی کلینیک انجام پذیرد.
برخورداری از یک بایو حرفه ای، تولید محتوای هدفمند و نیاز سنجی در اینستاگرام و همچنین تبلیغات اینستاگرامی و ایجاد چالش، مسابقه و تیزرهای تبلیغاتی ویژه کلینیک تنها بخشی از اقداماتی است که باید در اینستاگرام انجام داد.

پیشنهاد می‌کنم برای آموزش تخصصی اینستاگرام ویژه کلینیک‌های لیزر و زیبایی با ما در ارتباط باشید.

آموزش اینستاگرام کلینیک زیبایی

طراحی تیزر و محتوای تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین محتواهایی که می‌توان در تبلیغات و بازاریابی لیزر استفاده کرد طراحی و تولید محتوای هدفمند است.
محتوای تبلیغاتی شما برای تأثیرگذاری بیشتر باید نیاز ایجاد کند، علاقه‌مندی ایجاد کند، تمایز ایجاد کند، یک مشکل و راه حل آن را مطرح کند، هیجان ایجاد کند، کنجکاوری مخاطب را برانگیزد و بتواند ترس از دست دادن را در مشتری به وجود بیاورد تا این تبلیغات بتواند تأثیرگذاری بیشتری بر مخاطب خود داشته باشد.

آموزش پرسنل و کارکنان جهت تبلیغات را فراموش نکنید.

Beauty and skin and hair and laser clinic کلینیک زیبایی و مطب پوست و مو و لیزر

برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و اجرای مؤثر تبلیغات و بازدهی بالای این تبلیغات، ابتدا باید زیرساخت این تبلیغات را آماده کرد و مهم‌ترین و اصلی‌ترین زیر ساخت این تبلیغات آموزش پرسنل و کارمندان جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی می باشد.
پرسنل منشی، ادمین اینستاگرام، مدیر داخلی، مسئول فنی، مشاور، اپراتورها و حتی پرسنل خدمات نیز باید به صورت تخصصی آموزش ببینید تا بتوانند در جذب مشتری و اثرگذاری این تبلیغات لیزر به بهترین نحو عمل کنند.

*اینکه چطور خدمات را به مشتری پرزنت کنیم
*چطور قیمت خدمات را اعلام کنیم
*چگونه مشتری تلفنی را به مراجعه حضوری تبدیل کنیم
*در پاسخ به قیمت بالا و یا اعتراضات چه پاسخی را بیان کنیم
*در دایرکت و تماس ها با چه تکنیک و لحنی صحبت کنیم
*چه محتوایی در اینستاگرام و شبکه های مجازی به اشتراک بگذاریم.
*چگونه در اولین مشاوره لیزر مشتری را شیفته خدمات خود کنیم و جلسات باقی‌مانده را به فروش بگذاریم
*اتیکت را چگونه درکلینیک زیبایی خود اجرا کنیم
*برخورد ابتدایی، پذیرایی و بدرقه مشتری به چه صورت باشد
*و هزاران نکته دیگر از مهمترین مواردی است که باید پرسنل کلینیک آموزش ببینند.

چرا که بهترین تبلیغ از جانب تبلیغ پرسنل خواهد بود.

-پرسنل می تواند به راحتی اعتماد سازی ایجاد کند
-پرسنل می تواند گردش مشتری را ایجاد کند
-پرسنل می تواند بازاریابی ویروسی را به راحتی به جریان بگذارد
-پرسنل می تواند اعتمادسازی و وفادار سازی مشتری را برای ما به ارمغان بیاورد.

پیشنهاد می کنم مقاله 8 روش تبلیغات کلینیک های زیبایی را هم مطالعه کنید.

گام چهارم: اجرا و نظارت در تبلیغ لیزر

در این مرحله نیاز است که برنامه‌های تدوین شده و مشخص شده را که از پیش آماده شده را اجرا کرد و در تمامی اجرای این کمپین تبلیغاتی، آنالیز و نظارت بر چگونگی اجرای این برنامه را باید بر عهده گرفت.
اینکه پرسنل تا چه اندازه آموزش ها را اجرایی کرده اند و اینکه تولید محتوای تدوین شده آیا در راستای اهداف مشخص و اصلی قرار گرفته است یا خیر از مهم‌ترین برنامه‌های نظارتی مدیران و مشاور و کوچ کلینیک های زیبایی است.
با بررسی میزان هزینه و سودآوری مجموعه و همچنین اندازه گیری میزان اجرای این کمپین باید بتوانیم میزان به ثمر رسیدن و جذب مشتری را بررسی و تحلیل کرد.

گام آخر: عارضه یابی تبلیغ لیزر کلینیک

گام آخر را به آنالیز کمپین های تبلیغاتی خود مختص دهید و به بررسی مشکلاتی و موانع و میزان مثمر ثمر بود این تبلیغات خود بپردازید و بعد از بررسی مشخص کنید که اجرای کدام تبلیغ توانسته ورودی و سود آوری بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و کدام یک از تبلیغات شما نتوانسته رضایت شما و مجموعه را به دست آورد.

حالا وقت اصلاح است و همچنین اجرای مجدد!

چند نکته:

-فراموش نکنید که اجرای تبلیغات و کمپین تبلیغاتی شما باید مداوم باشد و تبلیغ لیزر ما برای تاثیر گذاری بر مخاطب باید تکرار شود؛ و این کار باید تا زمان تبدیل به نتایج دلخواه ادامه دار باشد.

-نکته دوم: هر چه بیشتر بهتر! یعنی سعی کنید تبلیغ لیزر خود را در قالب کمپین های تبلیغاتی اجرا کنید، چراکه باید تلاش کنید از هر کانالی خود را به مخاطب و به‌دفعات نشان دهید و این باعث افزایش حس کنجکاوی و هیجان مخاطب جهت استفاده از خدمات لیزر و زیبایی ما خواهد شد.

-نکته سوم: مهمترین اصل ترغیب مشتری به خدمات لیزر قیمت آن است، در این مورد از پکیج خدمات استفاده کنید و به جای تخفیف های بالا، سعی کنید از هدایا، خدمات رایگان، جانبی، چالش و مسابقه برای ترغیب مشتری و تبلیغ لیزر خود استفاده کنید.

با کمال افتخار در خصوص تبلیغات و برندسازی کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد خود  در خدمتتان هستیم.

تلفن دریافت مشاوره:

02122445406

09120561585

حسین شیردل

بیزینس کوچ کلینیک های زیبایی

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

منبع: گریماتور