بهترین میکاپ آرتیست های معروف عروس در ایران و تهران را بشناسید!

زیبایی و گرایش به آن در ذات انسان‌ها نهادینه شده است.
این گرایش باعث شده که میزان آرایش انسان ها مخصوصاً بانوان در جامعه برای رسیدن به این زیبایی بیشتر فوق‌العاده افزایش پیدا کند و شاید می‌تواند گفت که تبدیل به یک رقابت بسیار جدی برای رسیدن به زیبایی نسبت به دیگران شده است و این باعث رونق کسب‌وکار های زیبایی در جامعه شده است.
اما رونق این کسب‌وکار های زیبایی میکاپ آرتیست های عزیز هستند؛ که در ادامه بهترین و برترین میکاپ آرتیست های معروف ایران را به شما معرفی می‌کنیم.
زمان مطالعه 4 دقیقه!

مشاور سالن زیبایی وآرایشگاه زنانه مشاوره حسین شیردل

تعریف میکاپ آرتیست

واژه‌ی میکاپ که به انگلیسی به صورت make up نوشته می شود، به معنای آرایش صورت است که در تعریف تخصصی با آرایش متفاوت است زیرا آرایش به معنای استفاده از مواد آرایشی به صورتی است که تغییر قابل‌توجه در ظاهر خانم‌ها مشاهده می شود اما میکاپ به استفاده از مواد آرایشی برای زیباتر کردن و جلوه دادن زیبایی های چهره‌ی عروس خانم است درحالی‌که تغییر چندانی در ویژگی های اصلی صورت وی دیده نمی‌شود.

واژه آرتیست که به انگلیسی به‌صورت artist نوشته می‌شود، به معنای هنرمند است.

پس میکاپ آرتیست در انگلیسی به‌صورت make up artist نوشته می‌شود و به معنای هنرمندِ آرایشگر می‌باشد که کار آرایش و گریم بانوان را انجام می‌دهد.
میکاپ آرتیست، هنرمند آرایشگری است که فعالیت گریم و آرایش بانوان را انجام می‌دهد.
یک میکاپ آرتیست سعی می‌کند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. و توانایی این را دارد که بداند هر چهره‌ای چه آرایشی نیاز دارد با بتواند با دستان خود معجزه زیبایی را برای افراد به ارمغان بیاورد. چنین فردی با معجزه رنگ‌ها آشناست، قرینه‌سازی را می‌داند، به تأثیر هارمونی رنگ‌ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.

 

شعار یک میکاپ آرتیست

یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای باید کارش اینقدر ارزش داشته باشد که افراد با دیدن عروس خانمی که او آرایشش کرده بگویند” چه چهره قشنگی، نه اینکه چه آرایش قشنگی”
همین یک جمله می‌تواند به اهمیت یک میکاپ آرتیست حرفه ای را به ما نشان دهد؛ و امروزه بهترین میکاپ آرتیست های معروف ایران در اینستاگرام توانسته‌اند به موفقیت و درآمد فوق‌العاده ای دست پیدا کنند.

بهترین میکاپ آرتیست های معروف ایران

1: صدف بیوتیمیکاپ آرتیست-صدف بیوتی

صدف مسائلی مشهور به صدف بیوتی یکی از اولین و موفق‌ترین بلاگرهای ایرانی در زمینه آرایش صورت و زیبایی می باشد. صدف بیوتی پیج اینستاگرام خود را در سال 1394 جهت آموزش زیبایی و میکاپ و نیز تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی ساخت. او پیج خود را با نام Sadaf-beauti مدیریت می کند. صدف بیوتی در مرداد 1395 تصمیم گرفت برای بانوان فارسی زبان در پیج خود تولید محتوا انجام دهد. صدف در پیج اینستاگرام خود نکات آرایشی و انواع ماسک های صورت را آموزش داد. صدف بیوتی با توجه به پشتکار خود توانست اعتماد فالوورهای خود را جلب کرده و یک بلاگر موفق ایرانی شود. صدف بیوتی افتخارات زیادی را در زمینه زبیایی کسب کرده است. همچنین صدف در یوتیوب کانالی دارد که فیلم های آموزشی و نحوه آرایش صورت را برای بانوان قرار می دهد.
درباره گریمور معروف صدف بیوتی بیشتر بدانیم
صدف بیوتی متولد 14 تیرماه 1368 در تهران است؛ که در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در سن فرانسیسکو آمریکا زندگی می‌کند.
صدف بیوتی در رشته کارشناسی شیمی از دانشگاه آزاد تحصیلات دارد او از دوران کودکی علاقه زیادی به آرایشگری داشته است. انتخاب تحصیلات در رشته شیمی با پیشنهاد مادرش بود که او بتواند با علم در این زمینه یک کارخانه لوازم‌آرایشی تأسیس کند.
فعالیت میکاپ آرتیست صدف بیوتی و اعتماد بانوان به صدف
صدف فیلم های آموزشی به طور ساده و تخصصی در زمینه میکاپ و آرایش صورت، برای بانوان با انواع تکنیک های آرایش و زیبایی را با زبان فارسی در پیج اینستاگرام خود با نام “صدف بیوتی” قرار می‌دهد. صدف انرژی و روحیه بسیار خوبی دارد و بیشتر بانوان ایرانی با او ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کنند. او برای ارتباط صمیمی با بانوان فارسی‌زبان از صورت بدون آرایش خود فیلم گرفته و تمامی فالوورهای او می‌توانند صورت بدون آرایش صدف را حتی زمانی که از خواب بیدار شده را ببینند. صدف خیلی از برنامه‌های زندگی خود را که نشان‌دهنده یک زن ایرانی و اصل است را به نمایش می‌گذارد.
صدف بیوتی در حال حاضر یکی از متخصصان بازاریابی محتوا در زمینه آرایش و مراقبت پوست می‌باشد که می توان گفت از منابع درآمدی مهم او است.

2: الناز گلرخمیکاپآرتیست-میکاپ آرتیست الناز گلرخ

الناز گلرخ متولد بهمن‌ماه سال 1364 در تهران می‌باشد. او یک میکاپ آرتیست و یک مدل معروف و مشهور ایرانی است که در حال حاضر در دبی ساکن می‌باشد. خیلی‌ها شباهت الناز را به خواننده معروف آریانا در واشنگتن می دهند. تحصیلات الناز گلرخ در زمینه طراحی و کارشناسی گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران می‌باشد؛ اما بعد از فارغ‌التحصیل شدن فعالیت خود را در زمینه آرایش و زیبایی شروع کرد. بعد از چند سال او به یک آرایشگر و بیوتی بلاگر معروف و حرفه‌ای تبدیل شد که می‌توان گفت خیلی از هنرمندان خارج از کشور و ایرانی برای آرایش به او مراجعه می‌کنند. او بیش از سه و نیم میلیون فالوور از همه جای دنیا در پیج خودelnaz_golrokh دارد.
موفقیت میکاپ آرتیست الناز گلرخ
الناز گلرخ در سن 20 سالگی آکادمی زیبایی و سالن زیبایی خود را در تهران تأسیس کرد و می‌توان گفت از همان جا او معرف شد. الناز گلرخ برای سلبریتی های زیادی کار میکاپ و آرایش انجام داده از جمله می توان به امی جکسون (بازیگر فیلم‌های هالیوود و بالیوود) و ویکتوریا لوپیرا (سفیر جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه) اشاره کرد و در ایران بازیگران معروفی همچون مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی وی بودند. همچنین الناز گلرخ خود مدل شارلوت تیلبری نیز بوده است.
الناز گلرخ یک میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه ای بوده و در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد. شاید یکی از دلایل موفقیت او در میکاپ و آرایش، معروف بودن به‌عنوان یک مدل ایرانی باشد؛ زیرا او قبل از فعالیت در زمینه میکاپ آرتیست، به‌عنوان مدلینگ شروع به کار کرد و آن زمان تعداد فالوورهایش حدود 500 هزار نفر بود. الناز لباس های فشن و متنوعی را تبلیغ می‌کند. الناز گلرخ با برندهای معتبر و معروف دنیا همکاری می‌کند. الناز گلرخ در سال 2017 در مجله Cosmopolitan عنوان بهترین آرایشگر را به‌دست آورد.

3: ملینا تاجملینا تاج

ملینا تاج متولد 11 بهمن 1371 در تهران و اصالتاً شیرازی می‌باشد. ملینا یک میکاپ آرتیست و بیوتی بلاگر است. تحصیلات او در رشته معماری و طراحی لباس می‌باشد. شروع فعالیت ملینا تاج با ایده از بیوتی بلاگرهای خارجی بعنوان مدل بودکه توانست موفق هم باشد. ملینا از سال 96 وقتی 25 ساله بود توانست فعالیت رسمی خود را از اینستاگرام با آموزش آرایش صورت و میکاپ شروع کند.
شهرت میکاپ آرتیست ملینا تاج
می‌توان گفت شهرت او با ماسک های خانگی شروع شد. ملینا توانست با ساخت ماسک های طبیعی و خانگی زود مورد توجه کاربران قرار گیرد. ملینا تاج در حال حاضر دو میلیون نفر فالوور در پیج خودش بنام
melinataj دارد و او را دنبال می‌کنند.
ملینا به دلیل فعالیت های خود و همسرش در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند. از جذابیت های او بازیگری او نیز می‌باشد.

 

 

4: شل بیوتیمیکاپ آرتیست-شل بیوتی آرایشگران برتر

شل بیوتی مانند میکاپ آرتیست های دیگر در اینستاگرام فعالیت می‌کند و خودآرایی های خود را در اینستاگرام گذاشته و با داشتن 2m نفر در پیجش به آدرس
shellbeauty1 فعالیت می‌کند و به آن‌ها آموزش خودآرایی و ماسک های خانگی را آموزش می‌دهد.

 

5: شبنم نظیف

شبنم نظیف در سال 1386 سالن آرایش و زیبایی خود را افتتاح کرد و در سال 1395 شعبه دوم آرایشگاه شبنم در سعادت‌آباد مشغول به‌کار شد. شبنم نظیف با بیش یک میلیون فالوور پیج اینستاگرام خود بنام
shabnamnazif را مدیریت می‌کند.
فعالیت های میکاپ آرتیست شبنم نظیف
شبنم نظیف در زمینه آرایش و گریم تخصصی عروس بسیار مهارت داشته و در این مجموعه کلیه خدمات صورت عروس با آخرین متد به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.
در مجموعه شبنم نظیف کلاس های آموزشی و مستر کلاس به‌صورت گروهی و نیمه‌خصوصی برگزار می‌شود.
همایش‌ها و دوره‌های تخصصی میکاپ و شنیون از دیگر فعالیت های سالن زیبا شبنم نظیف می‌باشد.

 

6: دنیز میکاپدنیز میکاپ بیوتی

دنیز که مادری خوش‌اخلاق و مهربان، دوست‌داشتنی است که همیشه در کنار دخترش در اینستا فیلم های آموزش خودآرایی گذاشته، و به فالوور هایش آموزش میکاپ حرفه‌ای را می‌دهد. که مانند میکاپ آرتیست های دیگر در اینستاگرام فعالیت می‌کند و خودآرایی های خود را در اینستاگرام گذاشته و با داشتن بیش از 900 هزار نفر در کنار فالوور های خود زندگی می کند و به آن‌ها آموزش خودآرایی و ماسک های خانگی را آموزش می‌دهد.
پیج اینستاگرام دنیز میکاپ:
denizz_makeup

 

 

 

 

 

7: میکاپ آرتیست سامر (پروانه اعلمی)سامر میکاپ آرتیست -اینستاگرام

سامر یک بانوی ایرانی که در زمینه آموزش میکاپ و آرایش صورت، مراقبت از پوست، آموزش ماسک های خانگی و تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. او با ششصد هزار فالوور، پیج سامر میکاپ آرتیست به آدرس
summer.makeup.artist را مدیریت می‌کند.
سامر متولد ایران و حدود 40 سال سن دارد. پروانه نام واقعی سامر می‌باشد؛ اما به دلیل تلفظ سخت آن در خارج از ایران اسم خود را تغییر داده است. سامر در سال 2000 به انگلستان مهاجرت کرد و در رشته گرافیک در شهر لندن به تحصیل مشغول شد. در سال 2002 سامر به دلیل علاقه زیاد به آرایش و میکاپ در همانجا به تحصیل در این رشته پرداخت و موفق به گرفتن مدرک میکاپ و گریم از دانشگاه انگلستان شد و در همان کشور به‌کار خود ادامه داد.
سامر برای جلب اعتماد فالوورهای خود همیشه تمامی مواد آرایشی را روی پوست خود تبلیغ می‌کند؛ و نیز با تمام صداقت برندهای آرایشی را در پیج اینستاگرام خود نقد و معرفی می‌کند. سامر ویدیوهایی را با انواع گوناگون آرایش صورت و میکاپ را، با توجه به سبک و تغییر فصل برای فالوورهای خود به اشتراک می‌گذارد.
سامر از سال 2000 تا سال 2013 در لندن زندگی کرد. سپس بعد از آشنایی با همسرش در فیس‌بوک، به خاطر شغل همسرش به آمریکا مهاجرت کرد.

8: مریم رهنمامریم رهنما میکاپ آرتیست اینستاگرام بیوگرافی

مریم رهنما یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای می‌باشد با بیش از پانصد هزار فالوور، پیج اینستاگرام خود به آدرس
Maryamrahnama- را مدیریت می‌کند.
مریم رهنما اولین ورکشاپ فوق تخصصی میکاپ و آرایش صورت را در اسفندماه سال 97 برگزار کرد. همچنین در پیج اینستاگرام خود مسابقات همراه با جوایز ویژه برای طرفدارانش در نظر گرفته است.
مریم رهنما میکاپ بسیاری از بازیگران سینما همچون الهام حمیدی، ریحانه پارسا، نیوشا ضیغمی، شبنم قلی خانی، نرگس آبیار، نفیسه روشن، الناز حبیبی، مریم معصومی، زهره فکور، الیکا عبدالرازقی، افسانه چهره آزاد، مهسا هاشمی، گلاره عباسی را انجام می‌دهد.

 

 

 

 

 

برای موفق شدن و تبدیل به یک میکاپ آرتیست برند همین حالا با ما در تماس باشید…

02122445406

09120561585

 

اینستاگرام گریماتور رو فالو کنید.

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرامدوره آموزش مدیریت سالن زیبایی و برندینگ(برندسازی)