نمونه شعارتبلیغاتی برای سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه- متن تبلیغاتی

 

شعارتبلیغاتی سالن زیبایی و آرایشگاه یکی از روش های تبلیغاتی سالن های زیبایی و آرایشگاه ها می باشد. بسیاری از سالن های زیبایی و آرایشگاه ها اقدام به داشتن شعاربرای سالن زیبایی خود می کنند اما اکثرا به این موضوع اهیمت نمی دهند که آیا این نمونه شعارهای سالن زیبایی تصویر سالن و آرایشگاه ما را برای مخاطب نشان خواهد داد؟ و یا اینکه آیا شعار برای سالن ما اغراق آمیز هست یا خیر؟

در این مقاله به ویژگی یک شعار تبلیغاتی برای سالن زیبایی و نمونه شعارهای تبلیغاتی سالن زیبایی می پردازیم.

 

بهترین شعار تبلیغاتی برای سالن زیباییشعارهای تبلیغاتی سالن زیبایی /متن تبلیغاتی

 

انتخاب کردن یک متن تبلیغاتی مختصر و مفید، و  شعارتبلیغاتی سالن زیبایی ممکن است کمی سخت به نظر برسد. و اینکه بتوان یک محتوای احساسی نسبتا طولانی را در چند کلمه خلاصه کنید، کاری بسیار سخت و زمان‌گیر است که هر کسی از عهده‌ی آن بر نمی‌آید. این در واقع همان کاری است که شعارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند؛ یک پیام کامل را در چند کلمه خلاصه می‌کنند.

 

منظور از شعار تبلیغاتی در سالن زیبایی چیست؟

شعار تبیلغاتی یک عبارت ،کلمه یا مجموعه ای از کلمات می باشد که کنار هم قرار گرفته اند تا سالن و آرایشگاه ما را به مشتریان معرفی کند.
شعار تبلیغاتی سالن زیبایی، معمولا در چند کلمه خلاصه می شود و پیشنهاد می شود که هر چقدر شعارتبلیغاتی آرایشگاه زنانه ما خلاصه تر باشد راحت تر در ذهن باقی می ماند.معمولا سالن ها و آرایشگاه ها در کنار لوگوی سالن از یک شعار تبلیغاتی نیز استفاده می کنند.

 

لوگو،معرفی تصویری یک سالن زیبایی است و شعار، معرفی کلامی سالن زیبایی ما.

 

هدف از داشتن شعاربرای سالن زیبایی چیست؟

 

هدف از داشتن شعار برای تبلیغ سالن زیبایی این است که ما بتوانیم در تبلیغات خودمان هدف و پیام خودمان را در ذهن مشتری حک کنیم.به نحوی که مشتریان با دیدن شعارتبلیغاتی سالن زیبایی ما ترغیب شوند که برای ارائه خدمات به سالن ما مراجعه کنند.
دلیل دیگر داشتن شعار برای سالن ها و آرایشگاه ها این است که مشتری ما را در ذهن خود خواهد داشت و با دیدن شعار تبلیغاتی سالن زیبایی ما را به یاد خواهد آورد و فراموش نخواهد کرد.

 

یک شعار خوب و جذاب چه ویژگی های دارد؟

 

سالن هایی که از شعارتبلیغاتی سالن زیبایی برای تبلیغ و جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه خود استفاده می کنند به این موضوع دقت داشته باشند که حتما باید شعار برخواسته از توانایی ها، امکانات، کیفیت و هرچیزی که واقعی باشد، نه مثل شعار شرکت سایپا!
شما می توانید از شعارتان در شبکه های اجتمائی، وب سایت، کارت ویزیت، تبلیغات چاپی، بروشورها،کاتالوگ، نمونه کار ها و… استفاده کنید. اما برای انتخاب یک شعار باید به ویژگی های یک شعار خوب نگاهی بیندازید.

 

1: فراموش نشود.

در انتخاب شعار باید اصل کوتاهی و سادگی را د رنظر بگیرید. شعاری انتخاب کنید که در عین جذابیت سریع در ذهن مشتری حک شود و احتمال فراموش شدن شعار بسیار کم باشد.یک شعار کوتاه و چند کلمه ای را انتخاب کنید و آن را به دفعات در تبلیغات خود استفاده کنید. با این کار شما به مشتری شعار خودتان را القا می کنید و هرچیزی که در شعار شما وجود دارد را مشتری باور خواهد کرد.

2: مزایای سالن زیبایی و آرایشگاه ما را در برگیرد.

شعار تبلیغاتی باید روی مزایایی که مشتری در قبال استفاده از خدمات ما بدست می آورد تمرکز کند، نه امکانات، تجهیزات و کیفیت ما! یعنی اینکه شعار باید به مشتری نشان دهد که مزیت سالن ما بعد از استفاده از خدمات سالن ما چیست، و قرار است بعد از استفاده از خدمات ما چه مزیتی در مشتری ایجاد شود.

3:برند ما را متمایز کند.

شعار تبلیغاتی باید وجه تمایز کار و کیفیت خدمات ما را نسبت به رقبا مشخص کند، و اینکه خدماتی که ما ارائه می دهیم را ازسایر رقبا متمایز کند.

4: داشتن حس مثبت برای مشتریان نسبت به ما

همیشه در انتخاب شعار از کلمات مثبت و امید بخش استفاده شود، هرچقدر در یک شعار، از کلمات مثبت و زیبا استفاده کنیم، بیشتر بر روی مشتری تاثیر می گذارد.

 

نمونه شعار تبلیغاتی سالن زیباییمتن تبلیغات سالن زیبایی/شعارتبلیغاتی

یک سالن زیبایی اگر درکنار کیفیت خدمات عالی و درخور مشتری بتواند از شعاری متناسب با آنچیزی که در سالن اتفاق می افتد استفاده کند می تواند حس مثبت و مفیدی را به مشتریان خود القا کند.

در زیر شما می توانید نمونه ای از شعار برای سالن زیبایی را مشاهده کنید و تلاش کنید با استفاده از این نمونه شعارها برای سالن و آرایشگاه خود شعاری عالی و بی نظیر ایجاد کنید.

*تعبیر یک رویا
*در کنار ما جذابترین خودت شو
*با ما، آیینه هم از دیدن شما لذت می برد.
*کیفیت دستور کار ماست
*ماه آسمانت باش
*صورت زیبا، زندگی زیبا
*رضایت شما عزیزان، نشانه پیشرفت ماست
*بخواهید تا بدرخشید
*پوست تو دوست منه
*من کاشف اصالت زیبایی توام

 

 

 

دوره آموزش مدیریت سالن زیبایی و برندینگ(برندسازی)

چند نکته در انتخاب شعارتبلیغاتی سالن زیبایی

1:از جمله های ساده و کوتاه برای شعار سال زیبایی استفاده کنید.

سادگی و کوتاهی باعث می شود به راحتی در ذهن ها ماندگار شود، همیشه یک شعار شیک و ماندگار از اصل کوتاهی و سادگی استفاده کرده است.

2: قبل از خلق شعار مقاوم و استواری خودتان را داشته باشید.

ممکن است سالن شما تازه افتتاح شده باشد یا چندان شناخته شده و پر مشتری نباشد، در این شرایط امید و چشم انداز خود را ازدست ندهید و از یک شعار تبلیغاتی مناسب و مثبت استفاده کنید. و اعتماد به نفس خودتان را برای خلق یک شعار عالی داشته باشید.

 

3:برای خلق شعار روی نقطه تمایز و تفاوت خود تمرکز کنید.

هر سالن و آرایشگاهی برای خود تفاوت ها و تمایز هایی با دیگر رقبا دارد، و شما می توانید از این نقطه تمایز خود برای خلق شعار تبلیغاتی خود استفاده کنید.

 

4:احساسات مخاطبان خود را بر انگیزید.

هدف از شعار تبلیغاتی با توجه به اینکه مشتریان ما خانم ها هستند و باید در انتخاب شعار تبلیغاتی روی جنبه احساسی آنها بیشتر کار کرد.و به صورتی شعار انتخاب شود که مشتری احساس مثبتی نسبت به شعار بدست بیاورد.

5:برای انتخاب شعار ایده بگیرید.

حتما درمنطقه و کشور سالن ها و آرایشگاه هایی وجود دارند که دارای شعار هایی عالی و با کیفیت هستند که شما می توانید این نمونه ها را مشاهده و از آنها ایده بگیرید.

6: با شعار حس اطمینان و اعتماد مشتری را بدست بیاورید.

مخاطبی که شعار شما را مشاهده می کند باید حس اطمینان و اعتماد را نسبت به استفاده از خدمات ما به آنها بدست بیاوریم.

سوالی دارید؟

با کمال میل پاسخگوی شما زیبا آفرینان عزیز خواهیم بود.

تلفن تماس:

021-22445406

09120561585

 

 

 

منتظر نظر شما هستیم…

 

مدیریت سالن زیبایی-مشاوره و کوچ آرایشگاه زنانه حسین شیردل

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

لطفا صبر کنید