طراحی VIP سایت آرایشگاه زنانه-7 نکته مهم قبل از طراحی

طراحی سایت آرایشگاه زنانه یکی از بهترین ایده های جذاب و پرسود برای آرایشگاه‌ها و سالن های زیبایی و آرایشی است. مجموعه گریماتور با هدف ارتقای جایگاه آرایشگاه ها و سالن های زیبایی اقدام به طراحی سایت آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی به صورت کاملاً VIP کرده است.

برای سفارش طراحی وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه خود با ما تماس بگیرید.

021-22445406

09120561585

یا اینجا کلیک کنید!

 

قبل از اینکه شما اقدام به طراحی سایت آرایشگاه زنانه خود بکنید ابتدا این موارد را که برای طراحی وب سایت زیبایی شما لازم و ضروری است را در نظر داشته باشید تا بتوانید به راحتی بدرخشید و طرفداران زیادی را بدست آورید.

اگر می خواهید به برند خود تبدیل شوید همین حالا اقدام به طراحی سایت برای خود بکنید!

1: اولین نکته سرعت و ریسپانسیو بودن سایت شما است، یعنی باز شدن روی موبایل و تبلت است.

سرعت باز شدن سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. وب سایت آرایشگاه شما باید کمتر از 3 ثانیه باز شود و طول کشیدن در باز شدن سایت باعث می شود شما به راحتی بیش از نیمی از مخاطبان خود را از دست بدهید!

2: دومین مورد باز شدن سایت بر روی گوشی های موبایل و تبلت است.

چراکه امروزه اکثر افراد و مخصوصاً بانوان برای جستجوی خود از موبایل و تبلت استفاده می کنند و باید وب سایت سالن زیبایی شما روی تلفن همراه نیز بدون هیچ مشکلی باز شود و با گوشی و تبلت نیز بتوانیم همه محتوای سایت را مشاهده کنیم.
دومین نکته ایجاد راه‌هایی برای دسترسی سریع مخاطبان به شما و سالن شما

یکی از مهمترین اصولی که ما در طراحی وب سایت آرایشگاه زنانه به آن اهمیت خاصی می‌دهیم، دسترسی سریع مشتریان و مخاطبان به سالن و آرایشگاه است.

 

-سعی کنید با ایجاد رزرو آنلاین مشتری ها را به راحتی به سمت خودتان بکشانید.
-اطلاعات تماس خود را در بهترین نقاط سایت قرار دهید.
-با ایجاد لینک هایی مخاطبان را به مکان مورد نظر خود هدایت کنید.
-نقشه مکان سالن و آرایشگاه خود را حتماً در سایت قرار دهید.
-دسترسی از طریق واتساپ را در سایت خود امکان پذیر سازید.

 

3: سومین نکته استفاده از محتوای اورجینال است نه فیک!

اشتباه بسیاری از سایت های زیبایی و آرایشی استفاده از تصاویر رایگان و موجود داخل اینترنت است که این کاملاً اشتباه است و باعث از دست رفتن اعتماد شما در نزد مشتریان شما خواهد شد.

بهترین ایده برای سایت استفاده از تصاویر، فیلم ها و محتوای متنی ویژه خود شماست!

یعنی زمانی که مشتریان با تصاویر واقعی شما نه دانلود کرده مواجه شوند به شما و سالن و آرایشگاه شام بیشتر اعتماد خواهند کرد و احتمال بسیاری دارد که از خدمات شما استفاده کنند.

 

 

4: معرفی کامل خودتان

 

اینکه مشتریان وارد سایتی بشوند که اطلاعات کاملی از مدیر سایت و دیگر آرایشگران و رزومه آن‌ها نباشد اصلاً مناسب نیست و مطمئن باشید شما نخواهید توانست از طریق وب سایت آرایشگاه به مشتری برسید.
پس اگر می خواهید که اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورید حتماً در صفحه درباره ما کامل در مورد سالن، مدیریت، پرسنل، رزومه و موفقیت های خودتان صحبت کنید تا اعتماد آن‌ها را جلب کنید.

 

5: دیزاین و دکوراسیون سایت!

همانطور که دیزاین و دکوراسیون برای خانم ها و جذب آن‌ها تأثیرگذار است، دیزاین و زیبایی سایت هم برای بانوان در جلب توجه و جذب آن‌ها تأثیرات بسیار زیادی را خواهد گذاشت.
سعی کنید که از رنگ برند خود در سایت استفاده کنید، از فونت های مشخص استفاده کنید. و ترتیب و چیدمان سایت را به بهترین شکل ممکن رعایت کنید.

 

6: تا می‌توانید محتوای آموزشی تولید کنید!

 

اگر می خواهید در همه جا سایت شما دیده شود راهی جز تولید محتوا ندارید!
بعد از طراحی سایت آرایشگاه زنانه خود باید فیلم های آموزشی، مقالات آموزشی و ورکشاپ های آنلاین و محصولات آموزشی را در سایت خود قرار دهید تا بتوانید در دنیای رقابت امروزی نفر اول باشید و بدرخشید.

 

 

7: تا می توانید اطلاعات تماس و آدرس ایمیل جمع کنید!

رمز موفقیت شما این است که افرادی که به سایت شما مراجعه می‌کنند را بتوانیم مجدداً به آنها دسترسی داشته باشیم و بتوانیم خدمات و ویژگی های خودمان را به آن‌ها معرفی کنیم. شما می توانید با ایجاد فرم های ثبت نام و فرم های تماس و ترغیب آن‌ها به تکمیل این فرم ها اطلاعات ارزشمند مشتریان خود را به دست بیاورید.
توجه داشته باشید که داشتن وب سایت آرایشگاه زنانه برای شما می تواند بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و سکوی پرتاپ شما برای جذب مشتری و کسب درآمد فوق‌العاده است.

 

طراحی سایت سالن آرایشی و زیبایی

پیشنهاد ویژه ما به شما

همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت آرایشگاه خود با ما تماس بگیرید.

02122445406
09120561585

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام

اینستاگرام گریماتور

منبع: وب سایت گریماتور