دریافت مدرک آرایشگری بین المللی زنانه و مردانه برای مهاجرت

یکی از مهم‌ترین مدارکی که هر آرایشگری برای ادامه فعالیت خود به آن نیاز دارد تا علاوه بر جذب اعتماد و اطمینان مشتری بتواند برای مهاجرت یا نشان دادن تخصص خود از آن استفاده نماید، مدرک آرایشگری بین المللی است.

مدرک بین المللی آرایشگری باید قابل پیگیری در سایت‌های دولتی و رسمی کشور صادر کننده باشد و پیگیری آن توسط هنرجو به آسانی انجام شود.
در این مدارک آرایشگری نوع استاد، عنوان دوره، تاریخ و تعداد ساعات آموزش در آن لاین به همراه عکس شرکت‌کننده قرار داده می‌شود.

رشته های آرایشگری زنانه با مدرک بین المللی

رشته های آرایشگری زنانه که شامل بیش از 30 رشته می‌باشد و ما در تمامی این لاین ها می‌توانیم مدارک بین المللی شما را صادر و در کمترین زمان ممکن برای شما صادر کنیم.

لاین های مجاز صدور مدرک بین المللی:

کوتاهی موی زنانه، آرایش صورت، میکروبلیدینگ و پیگمنتیشن، تتو، اصلاح صورت و ابرو، اپیلاسیون، پاکسازی صورت، گریم و میکاپ، شینیون مو، کاشت ناخن، رنگ و مش، اکستنشن مژه، مانیکور و پدیکور، لیزر، کراتینه مو، پوست و زیبایی، مدیریت سالن زیبایی

مدرک مدیریت سالن زیبایی را نیز از ما بخواهید!

مدرک آرایشگری برای مهاجرت کدام مدرک است؟

مدارک رشته‌های مختلف آرایشگری که برای مهاجرت صادر می‌شوند مدرک رسمی فنی حرفه ای می باشند که کارآموز می‌تواند این مدارک را در مراجع رسمی ترجمه کرده و در هر کشوری که مهاجرت می‌کند از این مدرک استفاده کند. با داشتن این مدرک شما متخصص رشته موردنظر می‌باشید. طبق قوانین کار بین المللی ILO، مدارک رسمی فنی حرفه ای صادر شده در ایران در بیش از ۱۸۰ کشور دنیا که عضو ILO هستند معتبر می‌باشند اما ما علاوه بر مدرک فنی حرفه‌ای برای مهاجرت شما پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای داریم و آن مدرک بین المللی کاملاً معتبر از کشور های انگلیس، اتریش و کاناداست که شما می‌توانید با دریافت این مدارک به‌راحتی رزومه خودتان و خیال خودتان را راحت کنید.

ویژگی‌های یک مدرک بین المللی معتبر و کاربردی

-دارای کدرجیستری و رهگیری
-دارای هولوگرام
-دارای تاریخ، عنوان و ساعات مشخص
-دارای آرم شرکت صادرکننده
-دارای عکس کارآموز

باکیفیت‌ترین و معتبرترین گواهینامه بین المللی آرایشگری را از ما بخواهید.
نمونه عکس مدرک بین المللی آرایشگری زنانه و مردانه:

عکس نمونه مدرک بین المللی آرایشگری برای مهاجرت

 

 

یادتان باشد که
هر آرایشگر یک مدرک بین المللی!

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص هزینه و نحوه دریافت مدرک بین المللی با ما در تماس باشید.

021-22445406
09120561585

 

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام