مدرک بین المللی آرایشگری و زیبایی امروزه یکی از مهمترین مدارکی است که هر آرایشگر در حوزه زیبایی چه در ایران برای اعتبار خویش و چه در خارج از کشور جهت مهاجرت به آن نیاز دارد.
در ایران مرکز بیزینس کوچینگ گریماتور به عنوان تخصصی ترین مرکز زیبایی و آرایشی اقدام به صدور مدارک بین المللی مختلف از تمامی کمپانی های خارج از کشور از کشور های ترکیه، انگلیس، کانادا و اتریش کرده است و مدارک معتبری را از این کشور ها به تمامی زیباآفرینان عزیز ارائه می دهد.

مدرک بین المللی چیست؟

مدرک رسمی فنی حرفه ای یا مدرک بین المللی به این معناست، سازمانی که این مدرک را صادر کرده دارای اعتبار جهانی و بین المللی است و کارآموز یا متقاضی می‌توانند جهت قوی کردن رزومه کاری خود برای مهاجرت در زمینه تخصص کاری برای کشورهای مختلف گواهینامه مهارت بین المللی و یا مدرک بین المللی معتبر با قابلیت استعلام دریافت کنند.

مدرک بین المللی میکاپ و ناخن

اعتبار مدارک بین المللی آرایشگری (گواهینامه) زنانه و مردانه چقدر است؟

تمامی مدارک بین المللی مرکز گریماتور قابل استعلام و دارای کد رجیستری معتبر هستند که شما به راحتی می توانید استعلام مدارک را بررسی و از اعتبار آن آگاهی پیدا کنید.
با داشتن این گواهی بین المللی در دست، می توانید در آرایشگاه های بزرگ و …. مشغول به کار شوید یا سالن زیبایی خود را با اعتبار و با ارزش سازید.

مدرک آرایشگری برای مهاجرت کدام مدرک است؟

این مدارک و گواهینامه ها صرفا در زمینه های تخصصی ارایشگری صادر میشود، در حال حاضر بطور تقریبی در 22 لاین تخصصی در زمینه های زیبایی و مراقبتی این مدارک صادر میشوند که شامل: گریم و میکاپ، گریم عروس، گریم سینمایی، گریم کودک، میکروفی، هرکات، شینیون، بافت مو، اکستنشن، خدمات زیبایی مژه و ابرو، کار با مواد شیمیایی، خدمات ناخن، خدمات ماساژ، مراقبت های پوست و مو، خدمات تلفیقی زیبایی پزشکی، تاتو بدن و … میباشند.

هر مدرک و گواهینامه ارایشگری که از مراکز معتبر بین المللی صادر میشود دارای یک کد ریجیستری بوده که میتوان آنرا از ارگان صادر کننده استعلام نمود، روش استعلام و اعتبار سنجی هر مدرک بطور استاندارد در ذیل هر سند درج شده است، بطور معمول و استاندارد هر گواهینامه از طریق مراجعه به سایت رسمی مرجع صادر کننده آن قابل پیگیری است.

مدرک بین المللی ارایشگری مورد تایید سفارت کشورهای مختلف میباشد، منشا صدور این مدارک کمپانی های بزرگ بین المللی و مراکز آموزش عالی دارای مجوز در کشورهای خارجی بوده، این مراکز و موسسات ضمن دارا بودن مجوزها و تاییدیه های لازم از سوی دولت نسبت به صدور این اسناد اعتباری اقدام میکنند.
تمامی مدرک ها و گواهینامه های صادر شده در این مرکز دارای کد ریجیستری و بصورت ترجمه شده بوده که ضمن اعتبار جهانی میتواند بعنوان یک سند معتبر و رزومه قدرتمند برای هنرجویان مورد استفاده قرار گیرد.

 

مهاجرت با مدارک بین المللی ارایشگری

مهاجرت به کشورهایی همچون ترکیه، کشور های عربی، کانادا، آلمان و … بواسطه اخذ گواهینامه و گواهی بین المللی آرایشگری امکانپذیر میباشد، کلیه هنرجویان و علاقه مندان در لاین آرایشگری در صورتیکه هدف مهاجرت را در سر دارند و میتوانند با دریافت این مدرک اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند، گواهینامه و مدارک خارجی صادر شده در مرکز گریماتور که همگی دارای کد ریجیستری معتبر از سازمان های جهانی بوده و هنرجویان میتوانند از سایت مرجع اعتبار گواهینامه خود را استعلام بگیرند.

 

ویژگی‌های یک مدرک بین المللی معتبر و کاربردی

-دارای کد رجیستری و رهگیری
-دارای هولوگرام
-دارای تاریخ، عنوان و ساعات مشخص
-دارای آرم شرکت صادرکننده
-دارای عکس کارآموز

 

باکیفیت‌ترین و معتبرترین گواهینامه بین المللی آرایشگری را از ما بخواهید.
نمونه عکس مدرک بین‌المللی آرایشگری زنانه و مردانه:

مدرک بین المللی آرایشگری برای مهاجرت

 

یادتان باشد که
هر آرایشگر یک مدرک بین المللی!
جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص هزینه و نحوه دریافت مدرک بین المللی با ما در تماس باشید.

021-22445406
09120561585