کلینیک زیبایی چیست؟ انواع خدمات کلینیک زیبایی،پوست و مو

کلینیک‌ها و مراکز زیبایی امروزه تبدیل به یکی از پر رفت‌وآمد ترین مکان‌ها در بین آقایان و مخصوصاً بانوان شده است.

در این مقاله

– به تعریف کلینیک زیبایی می‌پردازیم
– تفاوت کلینیک پوست و مو و مرکز (مطب زیبایی) را بیان می‌کنیم
-ویژگی های یک کلینیک زیبایی موفق را بیان می‌کنیم.
– انواع خدمات زیبایی پوست و مو را بیان می‌کنیم.

مشاور تاسیس کلینیک های زیبایی و بیزینس پلن

کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک در لغت به معنای مطب یا درمانگاه است و در اصطلاح به ساختمان، بخشی از یک بیمارستان یا مراکز بهداشتی- درمانی گفته می‌شود.
با توجه به مفهوم کلینیک، کلینیک زیبایی، درمانگاهی است که دارای مجوز وزارت بهداشت و پروانه تخصصی خدمات زیبایی است و به خدمات و درمان های زیبایی می‌پردازد.

مجوز تأسیس تنها به پزشک متخصص داده می‌شود که در زمینه پوست، مو و زیبایی تخصص دارد و وجود حداقل دو پزشک متخصص زیبایی و عمومی ضروری می‌باشد؛ و علاوه بر آن حداقل باید یک پرسنل کارشناس پذیرش، دو نفر پرستار یا بهیار و یک نفر اپراتور جهت اتاق الکترولیز در کلینیک فعالیت کنند.

نکته مهمی که باید حتماً به آن دقت کنید این است که همه مراکز موجود که با نام کلینیک‌های زیبایی تبلیغات انجام می‌دهند، درمانگاه معتبر نیستند و فقط تعدادی از مراکز که موفق به گرفتن مجوز از سازمان نظام پزشکی استان خود شده‌اند و مسئولیت فنی مرکز را یک پزشک متخصص به عهده گرفته، کلینیک‌های تخصصی زیبایی معتبر می‌باشند.

کلینیک‌ها و پزشکان معتبر فعال در حوزه زیبایی، قبل از هر اقدامی ابتدا سلامت شما را از طریق آزمایش‌های لازم ارزیابی کرده و در صورت وجود بیماری به شما اطلاع می‌دهند تا تحت معالجه و درمان قرار گیرید و سپس در صورت عدم وجود خطر برای سلامتی شما، عمل زیبایی را انجام می‌دهند.

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

با رفتن به کلینیک های زیبایی خیالتان را راحت کنید!

مراجعه به کلینیک زیبایی این اطمینان را در شما ایجاد می‌کند که تحت درمان توسط پزشکان متخصص زیبایی قرارگرفته‌اید و تمام نکات بهداشتی در آن رعایت می‌شود چرا که زیر نظر وزارت بهداشت است و دارای مجوز از سمت وزارت بهداشت می‌باشد و شما با آسوده خاطر بیشتری به درمان خواهید پرداخت.

احتمالاً مقاله آموزش تبلیغ کلینیک های زیبایی هم بدردتان بخورد!

تفاوت مراکز (مطب) زیبایی و کلینیک پوست و مو چیست؟

تفاوت مراکز زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و مو در عملکرد اصلی خود اساسی می‌باشد، مراکز زیبایی پوست و مو، مرکز اعمال روش‌ها و عمل های جراحی زیبایی حوزه‌ی پوست و مو هستند، یعنی عمل‌ها و روش های زیباسازی که فرد به اختیار خود جهت ایجاد ظاهری بهتر و زیبا اقدام به چنین عمل‌هایی می‌گیرد.

درحالی‌که در مراکز و کلینیک پوست و مو تخصصی، بیشتر به درمان و اعمال روش های ترمیمی حوزه‌ی پوست و مو پرداخته می‌شود، اگر چه ممکن است که در این مراکز، عمل های زیبایی نیز توسط کادر پزشکی انجام گیرد ولی عمده‌ی فعالیت چنین کلینیک هایی ارائه‌ی خدمات درمانی و اجباری مربوط به‌سلامت و حیات فرد می‌باشد.

امکان انجام جراحی زیبایی، عمده‌ترین تفاوت مراکز زیبایی و کلینیک پوست و مو می‌باشد.

 

خدمات ارائه‌شده در کلینیک زیبایی کدامند؟

تقریباً می‌توان گفت که اکثر کلینیک ها و مراکز زیبایی تمامی خدمات زیبایی و جدیدترین خدمات پوست از قبیل لیزرهای حذف موهای زائد، انواع تزریقات ژل، بوتاکس و مزوتراپی، انواع خدمات پاکسازی پوست و جوانسازی (مانند لیزر، آر اف فاکشنال، لیفت نخ)، کاشت مو و کاشت ابرو، خدمات لاغری و تناسب‌اندام (کویتیشن، ال پی جی، کرایو یا سرما درمانی)، انواع جراحی‌های زیبایی (مانند پروتز سینه، پروتز باسن، جراحی لاغری، جراحی پلک و جراحی بینی) و … را انجام می‌دهند.

خدماتی که در یک کلینیک زیبایی به افراد ارائه می‌گردد شامل خدماتی است که امروزه به دلیل زندگی مدرن و به تبع آن نیازهای جدیدی که در افراد شکل گرفته است انجام می‌شود. نیاز به زیبایی و زیباتر دیده شدن دغدغه انسان امروز در تمام دنیاست و برای مراجعین یک کلینیک زیبایی بسیار اهمیت دارد که این خدمات را به بهترین نحو ممکن و با بهترین کیفیت از یک کلینیک زیبایی دریافت کنند. با کمک گرفتن از پزشکی حاذق به جوان سازی پوست خود کمک کنند و پوست و مویی شاداب و جوان داشته باشند.

این تمایل نه تنها در بانوان بلکه در آقایان هم دیده می‌شود. خدماتی مانند کاشت مو، تقویت موهای سر، لیزر موهای زائد بدن، تزریق بوتاکس و فیلر از مواردی هستند که بیشترین محبوبیت را در بین آقایان دارند.

• تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو
• بافت برداری (Biopsy)
• کاردرمانی با بهره‌گیری از اشعه ماوراءبنفش VBA و UVB
• الکترولیز (سوزاندن موهای اضافی)
• آزمایشات حساسیت پوستی (Patch test)
• لیزر تراپی پوست
• کاشت و پیوند مو
• انجام کوتر و کرایو ضایعات پوستی
• لاغری و تناسب‌اندام
• خدمات زیبایی بینی بدون جراحی
• خدمات جوان‌سازی پوست
• میکرونیدلینک (درمان جای زخم، سوختگی واقع ترک های پوستی)
• کاشت ابرو
• لیفتینگ صورت
• پاکسازی پوست

 

اما یک کلینیک معتبر باید دارای چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

-مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها

یک کلینیک می‌بایست به آخرین پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا مجهز باشد.

-استفاده از بهترین روش‌ها و متدهای زیبایی

پزشکانی که در کلینیک های زیبایی مشغول به درمان هستند، باید از بهترین روش ها و متد های زیبایی استفاده کنند و اطلاعات پزشکی خود را به روز نمایند.

-بهرمند از بهترین متخصصان

در انتخاب یک کلینیک خوب، پزشکان و متخصصان آن اهمیت بسیاری دارند و می‌بایست دارای مدارک پزشکی مرتبط با زیبایی، پروانه تخصصی خدمات زیبایی و همچنین گواهینامه معتبر دارا باشند.

-ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

یک کلینیک مجرب از بهترین خدمات برای مراجعین خود استفاده می نماید و در کنار آن قیمت خدمات نیز مناسب می باشد.

-خدمات مشاوره‌ای پیش از عمل

پیش از هر اقدام زیبایی می‌بایست مراجعین با پزشک خود مشورت نمایند و متناسب باپوست و مو خود خدمات دریافت نمایند، مشاوره مناسب قبل از هر عمل زیبایی ضروری می‌باشد.

 

به کلینیک زیبایی برویم یا مطب پزشک متخصص؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر فرد متقاضی در حوزه زیبایی وجود داشته باشد این است که آیا به کلینیک زیبایی برای درمان خود برود یا به مطب پزشک متخصص؟ باید بدانید مراجعه و درمان از نظر کیفی در مطب پزشک تفاوت زیادی با کلینیک‌های زیبایی ندارد، ولی باید به این موضوع دقت داشت که کلینیک‌های زیبایی خدمات زیبایی گسترده‌تر، تجهیزات و تعداد متخصصین بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سوالی دارید؟

با کمال میل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهیم بود.

02122445406

09120561585

 

تبلیغات زیبایی- شعار تبلیغاتی-کلینیک زیبایی پوست و مو و لیزر

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

منبع: گریماتور