هزینه تأسیس آرایشگاه زنانه (هزینه راه‌اندازی، مجوز، دکوراسیون و…)

هزینه تاسیس آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی مهم‌ترین دغدغه مدیران سالن های زیبایی در راه تأسیس سالن زیبایی می‌باشد که در این مقاله به شما عزیزان کمک خواهیم کرد که شما را هزینه‌های تأسیس سالن زیبایی آشنا کنیم.

 

قبل از هر اقدامی باید به این را بدانید که تأسیس سالن زیبایی یعنی راه‌اندازی یک کسب‌وکار!

در ابتدای افتتاح سالن زیبایی ممکن است سود زیادی برایتان نداشته باشد که کاملاً طبیعی است، اما بعد از گذشت این مدت زمان، به تدریج درآمدزایی و سوددهی آن آغاز می‌شود؛ که بازگشت سرمایه سالن زیبایی بین 1 تا 5 سال تخمین زده شده است.

 

هزینه اولیه برای راه‌اندازی سالن زیبایی

مهم‌ترین بخش راه اندازی سالن زیبایی، کسب اطلاعات صحیح و دقیق و همچنین ارزیابی بودجه‌ی شخصی است.

در ابتدا این موضوع را برای خودتان مشخص کنید که با توجه به بودجه ای که در نظر دارید چه منطقه‌ای و با چه خدماتی را می‌توانید انتخاب کنید و تا چه زمانی اگر سالن به درآمد مطلوب نرسد می توانید هزینه های جاری را تأمین نمایید؟

بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی در ابتدا به سراغ بهترین مکان‌ها با بالاترین قیمت‌ها، انتخاب لوکس‌ترین تجهیزات و پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغاتی می‌شوند و زمانی که به درآمد و نتیجه نمی‌رسند دچار ناامیدی خواهند شد؛ اما شما با استفاده از یک مشاور قدرتمند در کنار خودتان می توانید از ابتدای تأسیس سالن زیبایی چندین قدم جلو بیوفتید!

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا اینجا کلیک کنید و یا با شماره تماس‌های زیر با ما در تماس باشید.

021-22445406

09120561585

دوره آموزش مدیریت سالن زیبایی و برندینگ(برندسازی)

 

 

مهم‌ترین هزینه‌های تأسیس سالن زیبایی کدام‌اند؟

 

هزینه تاسیس آرایشگاه و سالن زیبایی به دو دسته قابل پیش‌بینی و غیرقابل‌پیش‌بینی تقسیم می‌شود.

اولین قدم برای تأسیس یک آرایشگاه انتخاب مکان مناسب برای فعالیت زیبایی است؛ که بخش مهمی از سرمایه بابت انتخاب مکان سالن زیبایی صرف می‌شود.
در مرحله دوم هزینه تجهیز آرایشگاه زنانه شما قرار دارد که بخش بعدی سرمایه مدیران سالن‌ها را که جزو هزینه‌های پیش‌بینی شده است را شامل می‌شود.
مرحله بعدی هزینه‌ها مربوط به هزینه دکوراسیون آرایشگاه، هزینه مجوز سالن زیبایی، آموزش، هزینه‌های مربوط به تبلیغات و بازاریابی، حقوق و دستمزد پرسنل و … قرار دارد.

محاسبه هزینه سالن آرایش در تمام امور و مخصوصاً محاسبه هزینه‌های پیش‌بینی نشده جزو مهم‌ترین کارهاست و در صورت اشتباه در محاسبه آن تبعات بدی را برای شما خواهد داشت. از این رو شما در ابتدا باید تمام هزینه‌هایی که قرار است برای سالن زیبایی خود خرج کنید را با همکاری با یک مشاور محاسبه و در برنامه بودجه خود وارد نمایید.

نکته: در ابتدای کار بودجه خودتان را خالی نکنید چون هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده مانند هزینه تبلیغات را باید در برنامه خودتان داشته باشید که هزینه‌هایی کاملاً متغیر است و نرخ ثابتی ندارد.

 

محاسبه هزینه تاسیس آرایشگاه در تمام امور جزو مهم‌ترین کارهاست و در صورت اشتباه در محاسبه آن ممکن است با کمبود بودجه و توقف فعالیت مواجه شوید. از این رو باید تمام هزینه‌هایی که قرار است برای سالن زیبایی خود خرج کنید را فهرست‌وار و به ترتیب اهمیت آن در کسب‌وکار زیبایی خودتان وارد و یادداشت کنید.

 

یادمان باشد که از هیچ هزینه‌ای حتی کوچک هم نباید چشم‌پوشی کنید و آن را نباید بی‌اهمیت بشمارید و محاسبه هزینه فقط بدان معنی نیست که شما هزینه‌هایی که قرار است خرج کنید را محاسبه کنید، بلکه شما باید برنامه‌ای هم برای نرخ‌هایی که به مشتری می‌دهید داشته باشید تا متناسب با آن بتواند برنامه‌ریزی برای بودجه‌بندی خود را انجام دهید؛ و متناسب با قیمت‌گذاری خودتان هدف‌گذاری خودتان را به پیش ببرید.

 

مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز  تأسیس آرایشگاه زنانه

 

* صندلی میکاپ
* آیینه ها
* صندلی اصلاح، پدیکور و صندلی های مخصوص هر لاین
* تخت اپیلاسیون و ماساژ
* تجهیزات آرایش و پیرایش (آینه، سشوار، قیچی و …)
* تجهیزات اتاق انتظار (مبل، تلویزیون، آب سرد کن و …)
* کابین دوش
* میزناخون
* سرشور
* کمدها، قفسه‌ها و جالباسی
* کامپیوتر یا لپ‌تاپ
* دستگاه کارت خوان
* نرم‌افزار CRM
* دوربین مداربسته
* تابلوهای تبلیغاتی سردر سالن

 

به صورت خلاصه

از مهم‌ترین هزینه‌های تاسیس سالن زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• هزینه اجاره یا خرید مکان سالن زیبایی
• هزینه خرید دکوراسیون و وسایل تزئینی سالن زیبایی
• هزینه تجهیزات لازم برای سالن زیبایی
• هزینه دریافت مجوز
هزینه آموزش و حقوق کارکنان
• هزینه خدمات عمومی آب و برق
• هزینه خرید تجهیزات جانبی مانند کامپیوتر
• هزینه تبلیغات و بازاریابی

 

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا اینجا کلیک کنید و یا با شماره تماس‌های زیر با ما در تماس باشید.

021-22445406

09120561585

حسین شیردل

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

نویسنده: حسین شیردل

منبع: www.grimator.com