تاسیس سالن کاشت ناخن در حال حاضر یکی از پرسودترین مشاغل موجود در کسب و کار زیبایی بانوان در ایران به شمار می آید.

کاشت و طراحی ناخن امروزه به یکی از خدماتی تبدیل شده که مشتریان زیادی خواهان دریافت این خدمات اند. 

تجربه ثابت کرده است که یک سرمایه گذار یا یک آرایشگر یا یک علاقه مند با کسب تجربه و استفاده از مشاوره حرفه ای در خصوص تاسیس سالن تخصصی ناخن به راحتی می تواند در این صنعت بدرخشد!

پیشنهاد می کنیم که برای وارد شدن به حوزه تخصصی ناخن حتماً مدرک فنی حرفه ای آن و یا آموزش های تخصصی مربوط به ناخن از قبیل مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن مصنوعی، آناتومی دست و پا و درمان اختلالات ناخن و پوست را ببینید، چرا که اگر در این حوزه خودتان تخصص داشته باشید به مراتب میزان موفقیت شما بالاتر خواهد رفت.

مشاوره رایگان با حسین شیردل!

تلفن تماس:09120561585

حسین شیردل- مشاور سالن زیبایی

 

درآمد یک ناخن کار چقدر است؟درآمد آرایشگری زنانه- درآمد ناخن کار

 

جواب این سؤال که ناخن کاران چقدر درآمد دارند، مشکل است اما تحقیقات مجموعه گریماتور نشان می دهد که ناخن کارهای حرفه ای و با سابقه، حدود 8-15 میلیون تومان، ناخن کاران نیمه حرفه ای حدود 4-8 میلیون تومان و ناخن کاران مبتدی، حدود ۲-۴ میلیون تومان در ماه درآمد دارند. البته برخی از ناخن کاران حرفه ای و فعال هم در سالن های برند تهران وجود دارند که به درآمد ۲۰-۳۰ میلیون تومان در ماه هم رسیده اند.

 

 

 

 

 

 

ظرفیت تأسیس سالن تخصصی کاشت ناخن در ایران چقدر است؟تاسیس سالن کاشت ناخن- هزینه و شرایط

امروزه شرایط ایده عالی برای تاسیس سالن کاشت ناخن به وجود آمده است، چرا که کاشت و طراحی ناخن امروزه بسیار مورد توجه بانوان در ایران قرار گرفته و اکثر بانوان علاقه مند هستند که از خدمات ناخن استفاده کنند.

 

با توجه به این علاقه و توجه بانوان قطعاً سالن های محدودی هستند که به صورت تخصصی فعالیت می کنند و مشتریان نیز ترجیح می دهند برای دریافت خدمات ناخن خود به سالنی مراجعه کنند که به صورت تخصصی این خدمات را ارائه می دهد.

 

پس اصلاً نگران نباشید و با توجه به بازخوردی که از همکارانی که اقدام به تأسیس سالن تخصصی ناخن زده‌اند، قطعاً شما نیز موفق می شوید.

 

احتمالاً مقاله چگونه سالن زیبایی بزنیم؟ بدردتان بخورد.

شرایط تاسیس سالن تخصصی ناخن

1: دریافت مدرک فنی حرفه ای

اولین اقدامی که برای افتتاح یک سالن تخصصی ناخن باید داشته باشید دریافت مدارک فنی حرفه ای جهت صدور مجوز تاسیس سالن ناخن می باشد.
مدارک فنی حرفه ای شما بعد ازشرکت در آزمون صادر می شوند. گذراندن دوره‌های آموزشی و پاس کردن امتحان از شرایط کسب مدرک فنی حرفه ای می‌باشد. بعد از آزمون کتبی نوبت به مرحله آزمون عملی و نشان دادن تخصص ها می رسد.

2: برآورد هزینه ها و میزان سرمایه گذاری شما برای تاسیس سالن کاشت ناخن

هزینه های تاسیس سالن کاشت ناخن را تخمین بزنید!

همه هزینه های راه اندازی اعم از هزینه های مشاوره، اجاره و تجهیزات و همینطور هزینه های جاری مانند حقوق، شارژ ماهیانه، هزینه های بازاریابی و پرداخت اقساط وام را در نظر بگیرید.

پیشنهاد می کنم در ابتدای تصمیم برای مدیریت سرمایه خود از مشاوره تخصصی استاد حسین شیردل بهره مند شوید.

3: انتخاب مکان سالن ناخن

مسلماً مهمترین اقدام ما برای تاسیس سالن کاشت ناخن انتخاب مکان و موقعیت مناسب برای شروع فعالیت می باشد.

نکاتی که برای انتخاب مکان یک سالن تخصصی ناخن باید در نظر گرفت:

1: قرار گرفتن سالن در مکان های پر رفت و آمد و مراکز خرید
2: در معرض دید بودن سالن بصورتیکه تابلوها و اعلانات سالن در معرض دید عموم قرار گیرد.
3: در دسترس بودن سالن و قرار گرفتن در خیابان اصلی
4: برخورداری از امکانات رفاهی و خدماتی از قبیل پارکینگ، آسانسور، دوربین، پرترافیک نبودن و …
5: نداشتن رقیب در ابتدای فعالیت یا کم بودن رقبا در محیط اطراف
6: فضا و متراژ مناسب سالن متناسب با تعداد پرنسل، تجهیزات و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای مشتریان
7: امنیت سالن از قبیل داشتن دوربین مداربسته، نگهبان، دزدگیر و …

پیشنهاد می کنم حتماً مقاله شرایط مکان آرایشگاه زنانه را مطالعه بفرمایید.

 

4: دریافت مجوز های لازم

مسلماً اولین قدم برای تاسیس سالن تخصصی کاشت ناخن، کسب مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگری است؛ که شما علاوه بر در اختیار داشتن مدارک فنی حرفه ای آرایشگری باید استعلامات و مجوزهای لازم را بگیرید. این موارد شامل پروانه کسب، مجوز های شهرداری، گواهی سلامت، اماکن و… می باشد.
مدت زمان صدور جواز بسته به آماده بودن مدارک شما از سه هفته تا شش هفته زمان بر خواهد بود.

نکته: بعد از مستقر شدن و انتخاب مکان اقدام به دریافت مجوز کنید.
تذکر: بسیاری از سالن های تخصصی کاشت ناخن اقدام به فعالیت بدون مجوز می کنند که متأسفانه باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای این همکاران شده است و بسیاری با پلمپ و یا تعطیلی مواجه شده‌اند.

یادمان باشد فعالیت بدون مجوز مانعی در راه تبلیغ سالن ناخن ما نیز خواهد شد (مثلاً شما نمی توانید برای سالنتان تابلو بزنید!)

 

5: انتخاب و استخدام پرسنل سالن ناخن

پرسنل سالن زیبایی-استخدام ناخن کار

مهم‌ترین رمز موفقیت یک سالن تخصصی ناخن استفاده و انتخاب پرسنل مجرب و توانمند برای فعالیت می باشد.
استخدام پرسنل با تجربه و متخصص باعث می شود تا خدمات با کیفیت تری ارائه شود و رضایت مشتریان افزایش یابد؛ بنابراین بهتر است قبل از شروع کار پرسنل، از آنها رزومه سوابق کاری آنها را درخواست کنید و همچنین به صورت یک ماه آزمایشی مهارت های ارتباطی پرسنل را مورد ارزیابی و سپس نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنید.

 

6: تجهیزات و امکانات سالن کاشت ناخن

لیست کاملی از تمامی تجهیزات و امکاناتی که برای فعالیت نیاز دارید تهیه کنید.
مواردی همچون میز و صندلی، سوهان ناخن، لاک ناخن، خشک کن و لاک پاک کن، ناخن گیر دستگاه کاشت ناخن، سوهان برقی ناخن، دستگاه uv، ژلیش، قیچی، بافر، مرطوب کننده، حوله و جداکننده انگشت و پا و سایر وسایل مرتبط مانند حوله های کاغذی، صابون دستی، استون و… که برای تأسیس سالن ناخن ضروری است را باید تهیه کنید.

 

7: دیزاین و دکوراسیون سالن زیبایی

دکوراسیون سالن زیبایی

فضای سالن خود را با استفاده از مبلمان راحتی برای مشتریان خود به محیطی ایده عال تبدیل کنید.
به این فکر کنید که چطور می خواهید محل سالن را تبدیل به محیطی جذاب و زیبا و درعین‌حال لوکس تبدیل کنید. ترکیب وسایلی مانند دیوارکوب های چوبی، استفاده از گلهای گلدانی و یا دیوار های سبز همچون گرین وال می تواند سالن را به فضای زیبا و آرامش بخش تبدیل کند.
استفاده از یک رنگ خاص و متناسب با ویژگی و سلیقه بانوان و داشتن فضایی جهت عکس برداری و یا نگهداری کودکان و استفاده از صندلی های راحتی و نورپردازی زیبا و استفاده از عطر و رایحه های خوشبو و موزیک مناسب و لایت می تواند سالن را به فضایی فوق العاده جذاب برای مشتری سالن زیبایی تبدیل کند.
که البته این موارد می تواند تأثیر بسزایی در جذب مشتری نیز داشته باشد.

نکته مهم: موردی که در سالن های تخصصی کاشت ناخن بسیار تاکید می شود استفاده از تهویه‌های قدرتمند برای خارج کردن بوی لیکویید و پودر در کاشت ناخن می باشد.

 

8: تبلیغات را جدی بگیرید!

تبلیغات سالن زیبایی ناخن-تبلیغ سالن

معضل بزرگی که در مشاوره هایی که با مدیران و آرایشگران داریم این است که بعد از افتتاح سالن، اکثر هزینه های خود را صرف امور مکان، تجهیزات و دکوراسیون کرده اند و دیگر هیچ سرمایه ای برای استفاده از مشاوره، تبلیغات و هزینه های مربوط به جذب مشتری نکرده اند که این باعث شکست کسب و کار زیبایی این دوستان شده است.
پیشنهاد می کنم که حداقل 20 درصد از سرمایه خود را برای هزینه های تبلیغات و برند سازی و همچنین فعالیت اولیه سالن خود کنار بگذارید، چرا که در دو سه ماه اولیه ممکن است شما آن درآمد مدنظر خود را بدست نیاورید و هزینه های جاری خود را از این سرمایه بتوانید تأمین کنید.

 

سؤالی دارید؟

همین‌الان برای دریافت مشاوره رایگان از استاد حسین شیردل (مشاور تخصصی کسب و کار زیبایی) تماس بگیرید.
02122445406
09120561585

مشاوره سالن های زیبایی- گریماتور

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام

اینستاگرام گریماتور

 

موفق تر از همیشه میبینمتون!