قرارداد مشارکت در سالن زیبایی و شراکت یکی از قرارداد های پر مخاطب و مهم در سالن های زیبایی است. به دلیل اینکه شراکت در سالن زیبایی یکی از راه های رسیدن به منفعت و سود های بی شمار است.

اگر به دنبال شریک آرایشگاه شدن هستید، حتماً قرارداد مشارکت در آرایشگاه را با شریک سالن زیبایی خود داشته باشید.

پیشنهاد می کنم که قبل از انعقاد قرارداد شراکت آرایشگاه حتماً در این زمینه تحقیق کنید و یا شما می توانید با کارشناسان حقوقی ما در این زمینه در ارتباط باشید تا بتوانیم بهترین مشاوره اصولی و حرفه‌ای را به شما عزیزان ارائه کنیم.
نمونه قرارداد مشارکت سالن زیبایی نیز مانند سایر قراردادهای متناسب با قرارداد های مشارکت مدنی طبق ماده 10 قانون مدنی تنظیم و تدوین شده است.

برای دریافت پکیج قرارداد های سالن های زیبایی اینجا کلیک کنید.

قرارداد سالن زیبایی

قرارداد شراکت آرایشگاه حتماً!

بسیاری از علاقه مندان به فعالیت در حوزه زیبایی ممکن است سرمایه کافی برای افتتاح را داشته باشند اما تخصص و مهارت آن را نداشته باشند و یا بر عکس علاقه مندان زیادی به حوزه زیبایی هستند که سرمایه کافی برای تأسیس سالن زیبایی را ندارند اما تخصص و مهارت مدیریت سالن را دارند.
اینجاست که در صورت تمایل این دو گروه به فعالیت در حوزه بیوتی حتماً باید قرارداد مشارکت در سالن زیبایی بین این دو گروه منعقد شود.
داشتن قرارداد مشارکت آرایشگاه باعث می شود که طرفین قرارداد حدود وظایف و تعهدات خود را بدانند و کارشان برای ادامه فعالیت و همکاری بسیار راحت تر خواهد شد.

 

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

عنوان دقیق قرارداد شراکت

 

در تدوین قرارداد شراکت آرایشگاه، اولین مسئله نوشتن عنوان دقیق و مناسب برای قرارداد می‌باشد؛ یعنی باید به صورت دقیق مشخص شود که انعقاد قرارداد برای چه فعالیتی می‌باشد.
به عنوان مثال: (قرارداد مشارکت در آرایشگاه زنانه…)

 

 

ذکر مشخصات طرفین قرارداد

 

در قرارداد مشارکت سالن زیبایی بعد از نوشتن عنوان، باید مشخصات کامل شریک آرایشگاه را نیز ذکر کنیم.
در بخش مشخصات قرارداد شما باید اطلاعات کاملاً دقیقی در قرارداد مشارکت در خصوص طرف اول و یا طرف دوم قرارداد قرار دهید. سپس نوع همکاری طرفین را در این بخش باید قرار دهید «مثلا سرمایه گذار یا صاحب جواز»

 

 

مدت قرارداد

در قرارداد حتماً باید تاریخ شروع همکاری و پایان همکاری را بیان کنید و مدت مشخص‌شده باید مورد تأیید طرفین قرار گیرد.
نکته: در خصوص فسخ قرارداد مشارکت هم حتماً صحبت شود، چرا که ممکن است در حین همکاری مشکلاتی از جانب یکی از طرفین قرارداد به وجود بیاید.

 

 

نحوه تقسیم منافع

در قرارداد مشارکت آرایشگاه باید توضیحات دقیق و کاملی در زمینه نحوه تقسیم درآمد و سود حاصل از همکاری را بنویسید. در این قسمت باید درصد و میزان سود مشخص شده و سهم هر یک از طرفین را به طور دقیق بیان کنید؛ و همچنین نحوه پرداخت سود به طرفین و اطلاعات پرداختی شامل شماره حساب نیز مشخص گردد.

 

 

تعهدات طرفین در قرارداد شراکت آرایشگاه

در این بخش از قرارداد تمامی مسئولیت‌ها و تعهدات طرفین را ذکر کنید. در مورد نحوه پرداخت خسارت‌ها، بروز مشکلات، هزینه‌های پرداخت‌های جاری سالن، پرداخت پرسنل و… را کاملاً دقیق مشخص کنیم.

 

حل اختلاف در قرارداد مشارکت در سالن زیبایی

در انتها شما می توانید مرجع حل اختلاف را مشخص کنید. لازم نیست که حتماً مرجع حل اختلاف شما دادگاه باشد، بلکه شما می توانید یک دوست یا مشاور را به عنوان داور تعیین کنید.

با این کار شما بسیار سریع به راه حل نهایی خود دست پیدا خواهید کرد.

 

 

دانلود رایگان نمونه قرارداد همکاری در سالن زیبایی و آرایشگاه

جهت دریافت و دانلود رایگان قرارداد همکاری در آرایشگاه این فرم را تکمیل بفرمایید.

و یا به واتساپ 09120561585 درخواست ارسال قرارداد به صورت رایگان را ارسال بفرمایید.

در عرض یک ساعت قرارداد به شما ارسال خواهد شد!

[iphorm id=”5″ name=”دریافت قرارداد”]