تبلیغ کلینیک زیبایی- متن تبلیغات کلینیک لیزر و پوست و زیبایی

تبلیغ کلینیک زیبایی یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم شما برای تأسیس کلینیک زیبایی است.

در این مقاله به مهم‌ترین تبلیغات کلینیک های زیبایی (تبلیغات پوست و زیبایی) می‌پردازیم.

 

تبلیغات کلینیک زیبایی را از کجا شروع کنیم؟

برای معرفی کلینیک زیبایی نخست باید اقدام به نیازسنجی از مخاطب و نوع جامعه هدف خود داشته باشیم.
یعنی اینکه نخست باید بدانید که خدمت خود را برای چه کسانی تبلیغ می‌کنید تا بتوانید مشخص کنید که نوع پیام شما چگونه باشد و از مسیرهایی می‌توان به جامعه هدف دسترسی پیدا کرد.

بهترین راه برای نیازسنجی پاسخ به این سؤالات است:

متن تبلیغات کلینیک های زیبایی و پوست و لیزر

بیشترین مخاطب هر خدمات شما چند سال دارند؟

مخاطبان هر خدمت، بیشتر آقا هستند یا خانم؟

عموماً از کجا به کلینیک زیبایی شما مراجعه می‌کنند؟

سطح زندگی و درآمد مخاطبان با توجه به منطقه‌ای که کلینیک را در آن تأسیس کرده‌اید به چه شکل است؟

چه خدماتی در این منطقه از مخاطبان بیشتری برخوردار است؟

و…

 

پاسخ به این سؤالات است که مشخص خواهد کرد که جامعه هدف شما چه گروه از جامعه را شامل می‌شوند و اینکه مشخص خواهد کرد برای داشتن یک شعار تبلیغاتی کلینیک زیبایی یا متن تبلیغات کلینیک زیبایی باید به چه صورت اقدام کرد.

مثلاً متوجه خواهید شد که بیشتر مخاطبان لیزر موهای زائد را خانم های جوان تشکیل می‌دهند و یا اینکه متوجه خواهید شد که موقعیت اجتماعی و محل زندگی کسانی که جهت کاشت مو به شما مراجعه می‌کنند باکسانی که به دنبال پیشانی هستند، متفاوت است.

پس زمانی که توانستید مخاطبان هر خدمت را دسته‌بندی کنید؛ آنگاه می‌توانید برای شیوه و روش معرفی خدمات کلینیک و تبلیغات برای پوست و به طور کلی بازاریابی کلینیک زیبایی خود اقدام و برنامه‌ریزی کنید.

 

 

متن تبلیغاتی کلینیک زیبایی

اهمیت تبلیغ کلینیک زیبایی برای موفقیت در این صنعت بسیار مهم و تأثیرگذار است، چرا که با توجه به افزایش رقابت و تنوع سلایق مخاطبان نمی‌توان تنها به تجهیزات به‌روز یا لوکیشن عالی خود بنازیم! و این تبلیغات است که ما را به جامعه هدف نشان خواهد داد.

پس از ابتدا اصولی و حرفه ای شروع کنید تا سرمایه شما بالاترین بازدهی ممکن را به‌دست بیاورد.
استفاده از یک متن تبلیغاتی کلینیک زیبایی باید با توجه به نوع رسانه‌ای که در آن تبلیغ می‌کنید بستگی دارد.
به‌عنوان مثال تبلیغ در یک بیلبورد سطح شهر با تبلیغ در اینستاگرام کاملاً متفاوت است، چرا که در بیلبورد باید با کمترین جملات بالاترین تأثیر و ارسال پیام و هدف به مخاطب را داشته باشیم.

امروزه آمارها جستجوی اینترنتی و محیطی در ایران نشان می‌دهد که یکی از پر تکرارترین جستجوی های مخاطبان مخصوصاً بانوان جستجو برای یافتن کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی پوست و زیبایی است.

 

با توجه به گسترش شبکه‌های مجازی مخاطبان بسیار آسان تر از گذشته می‌توانند با خدمات ما آشنا شوند و ما نیز به‌راحتی می‌توانیم با تدوین یک استراتژی اصولی و تولید محتوای قدرتمند اعتماد جامعه هدف خود را برای استفاده از خدمات خود به‌دست بیاوریم.

 

 

ارزان‌ترین روش تبلیغ کلینیک زیبایی چیست؟

 

در گذشته تمرکز اصلی تبلیغات بر روی تبلیغات چاپی نظیر تراکت و یا بروشوری که در مکان های عمومی پخش می شد بود و یا هدایای تبلیغاتی که به مشتریان خود تقدیم می‌کردیم مانند تقویم یا مثلاً نصب ساعت با اطلاعات تماس خود در مکان های مختلف نظیر فروشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و …
این تبلیغات در گذشته به علت اینکه رقیبی وجود نداشت، نتیجه می‌داد و به‌راحتی می‌توانستیم تبدیل به برند در سطح منطقه و شهر تبدیل شویم، اما امروزه دیگر چشم و گوش و ذهن مخاطب از این اسم‌ها پر شده است و البته دایره انتخاب مشتری نیز با توجه به افزایش رقبا بسیار وسیع شده است.

در چنین شرایطی چاره چیست؟ ارزان‌ترین روش تبلیغات کلینیک های زیبایی چیست؟

ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش تبلیغ برای پوست و زیبایی و تبلیغات کلینیک لیزر قطعاً مراجعه به فضای اینترنت و فضای مجازی است!
با توجه به‌راحتی دسترسی مخاطبان در اینترنت، کلینیک های زیبایی به‌راحتی و با کمترین هزینه می‌توانند با یک استراتژی اصولی و حرفه‌ای به‌راحتی در این بستر بدرخشند.

طراحی وب سایت تخصصی!

طراحی سایت کلینیک زیبایی

یکی از راه‌های موثر و جذاب برای تبلیغ کلینیک زیبایی و حتی فروش محصولات مکمل و همچنین ایجاد برندینگ برای کلینیک زیبایی استفاده از وب سایت است.
امروزه کسب و کارهایی موفق‌اند که بتوانند وب سایتی برای معرفی و تبلیغ کسب و کارهای خود فراهم آورند، چرا که دسترسی مخاطبان به ما را بسیار تسهیل و هزینه تبلیغات را فوق‌العاده کاهش می‌دهد.

موارد مهمی که در طراحی وب سایت کلینیک زیبایی باید به آن توجه کنید:

طراحی سایت کلینیک زیبایی-کلینیک لیزر و پوست و مو

  • آلبوم نمونه کار، نمونه فعالیت‌ها، خدمات پوست و مو و…
    – خبرنامه
    – مقالات و محتوای علمی، آموزشی، خبری، سلامت و زیبایی
    – استفاده از فیلم آموزشی در وب سایت
    -معرفی خدمات کلینیک در وب سایت
    – راه‌اندازی سیستم آنلاین نوبت‌دهی و رزرواسیون از طریق وب سایت
    – ایجاد فروشگاه و فروش محصولات زیبایی و درمانی از طریق وب سایت
    – ایجاد تبلیغ کسب‌وکار های مرتبط و کسب درآمد از طریق تبلیغ کسب‌وکار های مرتبط
    -راه‌اندازی باشگاه مشتریان از طریق وب سایت
    – معرفی پرسنل، سوابق، تجهیزات، امکانات، افتخارات و …
    – ارتباط بین شبکه‌های اجتماعی و وب سایت و معرفی شبکه‌های اجتماعی مجموعه و آدرس و مشخصات کلینیک

 

 

شبکه‌های مجازی!

وجود شبکه‌های مجازی یک نعمت است! اما آیا استراتژی ورود به این شبکه‌های مجازی را برای رسیدن به هدف خود چیده‌اید؟!

بعد از وب سایت، شبکه‌های اجتماعی بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین روش بازاریابی اینترنتی برای جذب مشتری است.
به دلیل هزینه پایین و سهولت دسترسی شبکه‌های اجتماعی مخاطبان علاقه زیادی به استفاده از این خدمات دارند و در حال حاضر بیش از 70 درصد از کسب‌وکار های موجود در ایران از وجود شبکه‌های اجتماعی برخوردارند.

مهم‌ترین مزیت شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام قدرت انتشار و بازاریابی ویروسی آن است که قادر است به‌راحتی تبلیغات گسترده‌ای را برای کلینیک ما به وجود بیاورد.

آمارها نشان می‌دهد که فیس بوک بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی در جهان است و سپس اینستاگرام و تلگرام.

برخی شبکه‌های اجتماعی پر بازدید در ایران:

تبلیغ کلینیک زیبایی

اینستاگرام
تلگرام
فیس بوک
یوتیوب
تویتر
پینترست
لینکدین
گوگل پلاس
واتساپ
وی کی

شبکه های مجازی همچون اینستاگرام امروزه غوغا به پا کرده! و شما به راحتی و به‌صورت مستقیم با مشتری در ارتباط هستید، اما مهم‌ترین اصل در ورود به اینستاگرام، تولید محتوای هدفمند است نه نمونه کار
پس در گام نخست، تمرکز و سرمایه‌گذاری اصلی خود را بر روی اینترنت بگذارید. البته فراموش نکنید که باید برخی اصول اولیه و بستر های محیطی را باید از قبل فراهم کنید. برای مثال ممکن است یک تابلوی ورودی برای شما عالی نتیجه دهد و فوق‌العاده عمل کند.

 

اما نگران نباشید!

مجموعه گریماتور به مدیریت حسین شیردل تمامی نیاز شما برای حضور قدرتمند در بستر اینترنت را فراهم کرده است.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت تخصصی کلینیک، اینستاگرام و تبلیغات مجازی
همین حالا با ما در تماس باشید.
021-22445406
09120561585

 

 

ویژگی های لازم یک کلینیک زیبایی

شعار تبلیغاتی کلینیک زیبایی-متن

1: تجربه و تخصص پرسنل و مدیریت

تجربه موفق یک کلینیک زیبایی، برای ما اعتماد به ارمغان می‌آورد. زمانی که ما یک مجموعه‌ای قوی با پرسنل کارامد را در کلینیک زیبایی خود داشته باشیم می توانیم خدمات خود را در بهترین حالت و سریع‌ترین شکل خود به مخاطبان ارائه دهیم.
عمل‌ها، جراحی‌ها و هر چیزی که مربوط به زیبایی باشد با توجه به حساسیت بالایی که دارند باید بسیار حائز اهمیت است و این حساسیت نیازمند تجربه و تخصص پرسنل و مدیریت است.
در هنگام تبلیغات و متن تبلیغاتی کلینیک زیبایی باید بر روی مدارک، سوابق، تخصص و مهارت های خود برای افزایش اعتماد در مشتری تاکید کنید و حتماً در شعار تبلیغاتی کلینیک زیبایی یا متن تبلیغاتی آن را ذکر کنیم و در خود کلینیک هم می توان با در معرض دید قرار دادن این سوابق و تخصص‌ها، اعتماد مخاطبان را نیز به‌دست آورد.

2: به‌کارگیری دستگاه‌های مدرن

استفاده از ابزارهای مدرن و درجه یک شرط موفقیت یک کلینیک زیبایی است
به‌عنوان مثال استفاده از یک دستگاه لیزر باکیفیت باعث ایجاد بازاریابی ویروسی قدرتمندی در جهت افزایش مشتری برای ما خواهد شد.
یادمان باشد به‌کارگیری ابزارهای مدرن در کلینیک باعث:
1: افزایش رضایت
2: افزایش دقت و سرعت
3: افزایش اطمینان
4: بهداشتی بودن
در ارائه خدمات زیبایی می‌شود.

در نتیجه در تأسیس کلینیک زیبایی اهمیت کار را بر روی استفاده از تجهیزات به‌روز و حرفه‌ای بگذارید و در زمینه خرید تجهیزات به‌روز کوتاهی نکنید.

 

3: بهداشت فردی و محیطی

رعایت مسائل بهداشتی توسط پرسنل و نیز بهداشت محیط یک الزام ضروری برای کلیه کلینیک های زیبایی و مراکز بهداشتی و پزشکی بوده و حساسیت‌ها در این زمینه بسیار بالاست.

اهمیت بهداشت با توجه به شیوع ویروس کرونا به‌مراتب بیشتر و مهم‌تر شده است و بعد از کرونا نیز این حساسیت‌ها در مشتریان قطعاً وجود خواهد داشت و کلینیک ها و مراکزی در زمینه جذب مشتری و تبلیغ کلینیک زیبایی موفق تر عمل خواهند کرد که بتوانند خدمات خود را با رعایت مسائل بهداشتی ارائه کنند.

 

 

5: محیط مناسب و امکانات به‌روز

تبلیغات کلینیک زیبایی- مشاور کلینیک زیبایی

محیط یک کلینیک امروزه باید منتقل‌کننده حس خوب به مخاطب باشد، نتایج تحقیقات در زمینه مشتریان درمانگاه های زیبایی به این نتیجه دست یافتیم که مشتری بیشتر از کیفیت خدمات به دنبال مکانی است که در آن حس خوب را به‌صورت کامل چه از محیط و چه از طرف پرسنل دریافت کند

محیط کلینیک باید دارای شرایط ایده عال برای مشتری باشد که از مهم‌ترین این شرایط عبارت‌اند از:

*دیزاین و دکوراسیون کلینیک

محیط و بستری که مراجعین به کلینیک ها مراجعه می‌کنند باید دارای شرایط مناسبی باشد تا درشان محله‌ای که قرار دارد باشد. مهم‌ترین این شرایط عبارت‌اند از:

زیبایی محیط کلینیک

محیط یک کلینیک زیبایی باید زیبا باشد. نمی‌توان کلینیک زیبایی ای را تصور کرد که قصد زیبا شدن مراجعین را داشته باشد ولی محیطش نا زیبا باشد!
استفاده از یک رنگ خاص مانند سبز، آبی، سفید، صورتی کمرنگ، طلایی و … در محیط سالن و برای ظاهر و پوشش پرسنل و تجهیزات کلینیک و همچنین یک موسیقی ملایم و آرامش‌بخش لایت باعث ایجاد حس آرامش و یادآور خاطرات خوب در مخاطب و ایجاد علاقه به محیط و به خاطر سپردن آن در ذهن مشتری خواهد شد.

همچنین استفاده از خوشبوکننده‌ها و رایحه‌های خوشبو در محیط می‌تواند فوق‌العاده تأثیر بگذارد.

*شلوغ نبودن محیط کلینیک

هدف از زیبایی آرامش است. یک کلینیک زیبایی خوب نباید با شلوغ بودن محیط، آرامش را از مراجعین بگیرد. فضای یک کلینیک باید آرام و آرامش‌بخش باشد تا حس خوبی را به مراجعه‌کننده انتقال دهد.

 

6: دسترسی آسان و راحت

دسترسی آسان و داشتن یک لوکیشن خوب یکی از مهم‌ترین ملاک های انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات زیبایی ما می‌باشد. خصوصاً اینکه در تهران به علت وجود ترافیک زیاد، محدودیت پارکینگ وجود دارد.

مجموعه گریماتور به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی ملک و مکان ایده عال جهت کلینیک زیبایی خود را انتخاب کنید.

7: تنوع خدمات

تنوع خدمات سبب می‌شود ما بتوانیم هر مشتری را فقط مشتری خود بدانیم و بتوانیم دامنه انتخاب مراجعین به کلینیک خود را بیشتر کنیم و این منفعت هم برای کلینیک و هم برای مشتریان ما به شمار می‌آید.

 

8: مدیریت و وقت دهی منظم

 

مهم‌ترین ملاک مشتری مداری، وقت دهی اصولی و منظم می‌باشد.

مدیریت و پرسنل کلینیک باید بتوانند نظم در نوبت‌دهی و نظم کلی کلینیک را کاملاً رعایت کنند و این وقت دهی منظم مهم‌ترین نشان‌دهنده احترام به مشتری و مشتری مداری است.

یادمان باشد انتظار برای مشتری مرگ‌آور است، مگر اینکه شرایط انتظار خوب و مساعدی برای مشتریان خودمان برقرار کنیم تا بتوانیم لذت و آرامش را در مشتری به وجود آوریم.

 

9: پرسنل آداب دان و مشتری مدار

 

برخورد مناسب پرسنل

برخورد مناسب باید وظیفه پرسنل یک کلینیک زیبایی باشد. یک کلینیک زیبایی باید پرسنل خوش‌برخورد و همراه با لبخندی داشته باشد؛ زیرا یک کلینیک باید اول خود ابعاد زیبایی را داشته باشد و شاید چیزی زیبا تر از این برخورد محترمانه و یک لبخند واقعی نباشد!
پرسنل کلینیک زیبایی باید فن بیان، زبان بدن، آداب معاشرت و تشریفات، مشتری مداری، فنون مذاکره و متقاعدسازی، ظاهر و پوشش و رفتار حرفه‌ای در برخورد با مشتری داشته باشند که مجموعه گریماتور تمامی این آموزش های و مهارت های لازم را جهت ارتقای پرسنل شما بر عهده خواهد گرفت.

 

کلینیک زیبایی- مشاور-تبلیغات- جذب مشتری-برندینگ

همین حالا برای دریافت سرفصل های آموزش پرسنل کلینیک خود تماس بگیرید.

02122445406

پیشنهاد گریماتور برای تبلیغات پوست و زیبایی (تبلیغات زیبایی)

– مخاطبان آنلاین را در اولویت قرار دهید.

در حال حاضر به دلیل دسترسی راحت و آسان به مخاطبان، مهمترین اصل ارتباط و تعامل با مخاطبان باید در این فضا صورت گیرد. شما در این فضا باید بستر اعتمادسازی، تعامل و جذب مشتری را ایجاد کنید.
در حال حاضر 70 درصد مخاطبان ما در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند و این باعث شده که تمرکز اصلی خود را بر روی این بستر قدرتمند و فوق‌العاده تأثیرگذار بزاریم.
-اشتراک‌گذاری تجربه عالی مشتریان را در اولویت خود قرار دهید

مهم‌ترین اصل اعتمادسازی نشان دادن رضایت‌ها و تجربه استفاده از خدمات ما است. سعی کنید چه در فضای مجازی و چه در محیط مجموعه این بستر رضایت‌ها را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

 

-تبلیغات چاپی به یک شرط!

 

همه کسب و کارهایی را که ملاحظه می‌کنیم حداقل یک تبلیغ چاپی دارند (کارت ویزیت).
اما بسیاری از تبلیغات چاپی ای بسیاری از کسب و کارها و در اینجا کلینیک ها انجام می‌دهند (پخش تراکت) تا حدود زیادی بی‌فایده است! چرا که در حال حاضر ملاک انتخاب مشتری و استفاده از خدمات ما معرفی از طریق تراکت نیست.

اما یک نکته مهم و آن اینکه سعی کنید در تبلیغات چاپی خود وجه تمایز و محتوای مفیدی را در دسترس مخاطب قرار دهید، به صورتی که مخاطب علاقه‌مند به نگهداری تبلیغ چاپی ما شود.

 

نمونه تبلیغات اثربخش کلینیک های زیبایی

*تهیه آلبوم از نمونه کار، تهیه بروشور و کاتالوگ های تبلیغاتی و ارسال برای مشتریان و کسب‌وکار های محلی
*تهیه تیزر تبلیغاتی و تهیه مصاحبه از رضایت مشتریان و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه‌های مجازی، محیط کلینیک و و بسایت
*تهیه محتوای آموزشی در زمینه خدمات پوست و زیبایی
*ایجاد تابلوهای جذاب، بیلبورد و استفاده از تلویزیون های شهری و تبلیغات تصویری در سطح شهر
*تبلیغ از طریق افراد تأثیرگذار در منطقه و کسب‌وکار های مرتبط
* ارسال پیام، ایمیل و تبلیغات پیامکی
*ایجاد و مشارکت در کمپین های تبلیغاتی و اسپانسرینگ تبلیغات جامعه‌های هدف
* برگزاری مراسم و ایجاد چالش و مسابقه
و 20 ایده عالی در فرایند جذب مشتری و رسیدن به موفقیت در کلینیک زیبایی
که در مشاوره‌های خصوصی و آموزش به مدیران کلینیک های زیبایی تمامی این موارد گفته خواهد شد.

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

تبلیغات زیبایی- شعار تبلیغاتی-کلینیک زیبایی پوست و مو و لیزر

 

در نهایت

روش‌های بازاریابی و تبلیغات کاشت مو و کلینیک های زیبایی بسیار متنوع است. هر کدام نیز مزایا و توانمندی های محدودی دارند. اینکه کدام روش برای شما مناسب خواهد بود کاملاً به استراتژی و هدف‌گذاری شما در تبلیغات بستگی دارد. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید، با ما در تماس باشید.

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام

اینستاگرام گریماتور

موفق باشید…