آموزش اینستاگرام سالن های زیبایی و آرایشگران+ تکنیک های  جذب مشتری

 

آموزش اینستاگرام یک معجزه است!

معجزه حال حاضر کسب و کار های زیبایی با اختلاف اینستاگرام است. اپلیکیشنی که به راحتی توانسته گوی سبقت را از تمام رقبای خود برباید!
اگر آرایشگر هستید، یا سالن زیبایی و آرایشگاه دارید این مقاله خاص شماست و به راحتی می‌توانید نکات طلایی در خصوص اینستاگرام و جذب مشتری را بدست بیاورید!

کافیست که تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.
مدت‌زمان 5 دقیقه!

معجزه محتوا!آموزش اینستاگرام سالن زیبایی و تولید محتوا

مهم‌ترین دلیل رشد اینستاگرام تولید محتوای ارزشمند است. اما متأسفانه تولید محتوای اکثر آرایشگران و سالن های زیبایی نمونه کار گذاشتن شده است که این کاملاً اشتباه است!

نمونه کار گذاشتن صرف را امروزه نمی‌توان به‌عنوان وجه تمایز خود و زمینه‌ساز پیشرفت در نظر گرفت، چراکه این محتوا در حال حاضر به‌این‌علت که تماماً به یک روش صورت می‌گیرد و هیچ خلاقیتی در آن وجود ندارد نمی‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد.
پس متمایز باشید.

 

اگر تداوم ندارید بی‌خیال اینستاگرام شوید!

در آموزش اینستاگرام به آرایشگران و مدیران سالن‌های زیبایی این اشتباه به‌دفعات تکرار شده که به دلیل چند رو فعالیت نکردن در اینستاگرام رشد پیچ کاملاً متوقف‌شده و عملکرد قبلی خود را ازدست‌داده است.

تداوم یعنی فعالیت روزانه و همیشگی به‌صورت اصولی و منظم در اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که بسیاری از پیج های سالن های زیبایی مرتکب آن می شوند تولید محتوای بدون برنامه و نامنظم است. حتی اگر محتوای شما مفید و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بی برنامه منتشر کردن آن باعث ایجاد آسیب به پیج شما می‌شود.درنتیجه در انتشار پست برنامه مشخص و زمان مشخصی را جهت انتشار داشته باشید و این انتشار محتوا را بر اساس یک نظم خاصی انجام دهید.

احتمالا مقاله 9 تکنیک جذب مشتری از طریق اینستاگرام هم بدرتان بخورد!

خودتان باشید!آموزش اینستاگرام سالن زیبایی

مهم‌ترین تفاوت‌ها را همین خودت باش بودن‌ها رقم می‌زند!

مخاطب شما باید از شما حس خوبی دریافت کند، باید شما را به‌صورت کامل بشناسد تا بتواند به شما اعتماد کند و ترغیب شود که از خدمات شما و سالن شما استفاده کند.
رفتار صمیمانه توأم با احترام و ارتباط صمیمانه برقرار کردن در دایرکت ها، لایو ها و صحبت‌های از ته دل می‌تواند کاملاً در قلب مشتری نفوذ کند.

 

در هر پست ارزش ارائه دهید!

خیلی خوب نیست که ما فقط درباره خدمات یا محصولات خود به مردم بگوییم، زیرا این باعث می‌شود دیگران به خدمات و محصولات شما بی‌اهمیت شوند مگر اینکه به دلیل خاص شمارا بخواهند!

محتوای شما باید حاوی یک ارزش ماندگار برای مشتری ایجاد کند و می‌تواند حاوی محتوای آموزشی، اطلاعاتی، معرفی، سرگرم‌کننده، نمونه کار، انگیزشی، الهام‌بخش و… باشد.

 

همین حالا آموزش تخصصی رو در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید!

 

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

استراتژی هشتگ داشته باشید.هشتگ اینستاگرام- آموزش اینستاگرام هشتگ گذاری

هشتگ ها یکی از مهمترین الگوریتم‌هایی است که ما در آموزش اینستاگرام بسیار بر آن تأکیددارید.

شما با استفاده از هشتگ گذاری مرتبط می توانید به‌راحتی پست خود را با افراد بسیاری به اشتراک بگذارید و افراد بسیاری علاوه بر مخاطبین شما از هشتگ ها هم شما را ببینند.

شما می‌توانید تا 30 هشتگ در پست های خود قرار دهید.

در مورد پیج های آرایشی این تعداد هشتگ گذاری ها بسته به تعداد فالوور های پیج کاملاً متفاوت است.مثلاً پیج های زیر 5 هزار فالوور از 20 تا 30 هشتگ و پیج های 5 تا 10 هزار فالوور از تعداد 15 تا 20 هشتگ و پیج های بالاتر از زیر 15 هشتگ استفاده کنند.

دقت کنید که پیج های آرایشی نباید فقط به هشتگ تخصصی اکتفا کنند، چرا که به جز هشتگ تخصصی باید از هشتگ مکان(#سعادت-آباد/ #سالن-زیبایی-سعادت-آباد)، زمان(#شب-یلدا/#روز-عشق)،کسب و کار(#سالن-زیبایی/#آرایشگاه-زنانه)، هشتگ عمومی(#زیبایی صورت/#موفقیت-زنان) و هشتگ برند(#حسین-شیردل/#مشاور-سالن-زیبایی) نیز استفاده کنند.

پیشنهاد می‌شود گروهی از هشتگ ها را که مخصوص صنعت شما و شخصیت مشتری ایده عال شماست، کنار هم در یک دفتر بنویسید و برای هر خدمات خود هشتگ های مناسب را پیدا کنید و به مراتب از این هشتگ ها استفاده کنید.

در پست ها و استوری ها برچسب جغرافیایی (location) فراموش نشود.

حتماً پیشنهاد می‌شود که در پست‌ها و استوری های خود شهر و منطقه فعالیت خود را قرار دهید.
هنگامی‌که شما برای یک پست از برچسب جغرافیایی استفاده می‌کنید، این پست با تمام تصاویر دیگر مربوط به آن مکان، مرتب می‌شود.
بنابراین هر کس بر روی آن مکان کلیک کند تصاویر شمارا مشاهده می‌کند.
دنبال کنندگان شما می‌توانند مستقیماً در اینستاگرام به نقشه مکان شما بروند و به مکان فیزیکی شما راهنمایی شوند.

 

لایو فراموش نشود!

قابلیت بزرگی که اینستاگرام در اختیار ما قرار داده است این است که به راحتی می توان با مخاطبین خود ارتباط زنده و مستقیم برقرار کنیم و این ارتباط باعث اعتمادسازی و علاقه‌مند کردن مشتریان خواهد شد.

سعی کنید از حین کار، نتیجه کار، محیط و شرایط سالن، همکاران، نکات آموزشی و اطلاعاتی و همچنین سرگرمی های شخصی جالب لایو هایی رو داشته باشیم و به‌مراتب از لایو استفاده کنیم تا مخاطبین ما با پیج ما بیشتر تعامل داشته باشند و این باعث می‌شود پیج ما همیشه در دسترس و اولویت فالوورهای ما باقی بماند.

سخن آخر

این تکنیک ها در اینستاگرام به شما کمک می‌کنند که بتوانید مشتریان خانم و هدف خود را برای دریافت خدمات زیبایی سه برابر بیشتر از گذشته کنید.
موفقیت هر نوع کسب‌وکاری در اینستاگرام کاملاً امکان‌پذیر است، به شرطی که با تفکر درست هدایت کنید.

اگر آرایشگر هستید.

اگر مدیر سالن زیبایی هستید.

آموزش اینستاگرام را جدی بگیرید!

 

همین حالا برای آموزش تضمینی اینستاگرام خود با ما در تماس باشید.

02122445406

09120561585

شما از چه روش‌هایی در اینستاگرام، برای جذب مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنید، در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

 

حسین شیردل

مشاور سالن های زیبایی

 

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام