متن تبلیغ کلینیک زیبایی لیزر و پوست و مو- ایده های برندسازی و جذب مشتری

کلینیک های زیبایی یکی از پردرآمدترین مشاغل در ایران به شمار می‌آید.
در این مقاله تلاش می‌کنیم که بهترین مدل تبلیغات کلینیک‌های زیبایی و پوست و مو را بررسی کنیم و ایده‌هایی از مدل تبلیغ کردن جهت توسعه کسب‌وکار زیبایی خود به دست آورید.
مدت‌زمان مطالعه 5 دقیقه!

3 اصل مهم در موفقیت متن تبلیغ کلینیک زیبایی

اولین اصل مهم در پیام های تبلیغاتی قرار دادن مزیت رقابتی در پیام تبلیغاتی کلینیک زیبایی ما می باشد.

مهمترین دلیلی که شما می تواند برای استفاده از خدمات زیبایی خود به مشتریان و مخاطبان خود بدهید، بیان مزیت شما و خدمات شما و مقایسه این مزیت با همکاران خود می باشد.
مزیت رقابتی به معنی ویژگی یا ویژگی هایی است که باعث می شود یک کسب و کار بتواند بهتر از رقیبانش عمل کند (Outperforming Competitors).

دومین اصل مهم تصویر سازی است.

دیگه وقتشه موهاتو شونه کنی!

یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی برای کلینیک کاشت مو می باشد که این شعار توانسته در مخاطب یک تصویر سازی عالی را ایجاد کند. پیام و متن تبلیغات پوست و زیبایی باید این حس را به مشتری القا کند که قرار است شما چه تغییری را بدست بیاورید و این موضوع بتواند باعث اعتماد به نفس، علاقه، افزایش هیجان و انگیزه مشتری به دریافت خدمات زیبایی شود و این تصویر سازی در تبلیغات و مشاوره حضوری به راحتی می تواند در مشتری به وجود آید.

سومین اصل مهم در تبلیغات ایجاد حس ترس در مشتری است!

ترس از دست دادن و ایجاد محدودیت یکی از مهمترین ملاک هایی است که می توانیم جهت ترغیب مشتری در پیام های تبلیغاتی خود استفاده کنید.
مشتری تا زمانی که این ترس محدودیت، قیمت و از دست دادن را احساس کند به راحتی و بدون در نظر گرفتن قیمت اقدام به استفاده از خدمات شما خواهد شد.

تاثیرات پیام های تبلیغاتی در معرفی کلینیک زیبایی چیست؟

متن تبلیغات کلینیک زیبایی به صورت مستقیم بر روی جذب مشتری شما تأثیر گذار خواهد بود و این تاثیر به صورت مستقیم بر بروی برندسازی کلینیک زیبایی شما و ایجاد یک جایگاه و حس مثبت در ذهن مخاطب اثر خواهد گذاشت.
می توان گفت که پیام های تبلیغاتی بهانه ای زیبا و حرفه ای برای یادآوری و ماندگار کردن شما و نام شما وخدمات شما در ذهن مشتری است.

بیزینس کوچ کلینیک زیبایی و مشاوره راه اندازی مطب پوست و زیبایی و لیزر و مرکز کاشت مو تبلیغات و بازاریابی

 

مهمترین نکاتی که برای انجام تبلیغ کلینیک زیبایی باید رعایت کنید.

قبل از تبلیغ کلینیک زیبایی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای معرفی و بازاریابی کلینیک زیبایی نخست باید بدانید که خدمت را برای چه افرادی تبلیغ می کنید تا بتوانید مشخص کنید که پیام و متن تبلیغ کلینیک زیبایی شما چگونه باشد و در چه بستری باید این تبلیغ را پروموت کرد.

ابتدا باید به این سؤالات پاسخ دهید که:

-مشتری شما عموماً در چه رنج سنی هستند؟
-سطح زندگی و درآمد مردم منطقه و مشتریان ورودی ما به چه شکل است؟
-مخاطبان ما بیشتر آقایان هستند یا بانوان؟
-عموماً مشتریان ما از چه مناطقی از خدمات ما استفاده می‌کنند؟
-بیشترین علاقه مشتری به کدام‌یک از خدمات ما می‌باشد؟
-آیا خدماتی را درخواست دارند که ما ارائه نمی دهیم؟

پاسخ این سوالات مشخص خواهد کرد که پیام خود را باید برای چه کسانی ارسال کنید. برای مثال ممکن است برای بازاریابی کلینیک لیزر متوجه شوید که بیشتر مخاطبان لیزر موهای زائد را خانم‌های جوان تشکیل می‌دهند؛ درحالی‌که عمل زیبایی پلک در هر دو گروه مردان و زنان بالای ۴۵ سال، طرفدار دارد. همچنین موقعیت اجتماعی و محل زندگی کسانی که معمولا برای کاشت مو به شما مراجعه می‌کنند با کسانی که به دنبال عمل لیفت شقیقه و پیشانی هستند، باهم متفاوت است.
زمانیکه مخاطبان هر خدمت دسته بندی شد؛ می توان برای شیوه معرفی خدمات کلینیک و بستر تبلیغاتی که باید انجام دهیم برنامه‌ریزی کنیم.

 

چند مثال در مورد مدل تبلیغات کلینیک‌های زیباییتبلیغ کلینیک زیبایی-تبلیغات و بازاریابی و جذب مشتری پوست و مو و لیزر

زمانیکه مخاطب خدمات شما از قشر جوان جامعه می باشد تبلیغات شما باید کاملاً هیجانی و احساسی باشد و در این نوع تبلیغ کلاس و پرستیژ تبلیغ شما و مدل محتوای شما می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای در استفاده قشر جوان از خدمات شما شود.
همچنین برای جوان ها مسائل صرفه‌جویی اقتصادی و استفاده از آفر های متفاوت و متنوع، مسابقه ها، چالش ها و مواردی این چنینی می‌تواند تاثیر فوق العاده ای در جذب این قشر از مشتریان به کلینیک شما شود.

از طرف دیگر مخاطبانی داریم که از نظر سنی جزو قشر جوان به شمار نمی آیند مانند افراد 40 تا 65 سال که بیشتر به دنبال تغییرات بدون عوارض و با اعتماد، بدون درد بودن و راحتی استفاده از خدمات هستند؛ و این قشر از مشتریان قطعاً استراتژی متفاوتی جهت ارسال پیام تبلیغاتی دارند.

به‌عنوان‌مثال شما با قشر جوان ممکن است به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط بر قرار کنید اما با قشر سنی بالا این ارتباط با استفاده از شبکه های اجتماعی محدودتر خواهد بود.

از سوی دیگر مخاطبان مسن تر معمولا، منطقی تصمیم می گیرند و در انتخاب خدمات زیبایی این افراد ترجیح می‌دهند که افرادی به عنوان معرف این افراد را به استفاده از خدمات و استفاده از کلینیک ها ترغیب کنند.

و با توجه به این نکته برای جذب این قشر از مخاطبان باید با ارائه نمونه‌های موفق و نمایش ویدیوهایی از پزشکان کلینیک، حرفه‌ای بودن خود را نشان دهید.

 

کجا و چطور برای کلینیک زیبایی تبلیغ کنیم؟!

بعد از آشنایی با نحوه ارائه پیام در معرفی و تبلیغ کلینیک حال باید با روش‌های معرفی و تبلیغ خدمات و کلینیک به مخاطبان نیز آشنا شویم.

 

ابتدا مخاطب شناسی!

با توجه به اینکه حجم بسیار بالایی از مخاطبان جوان ما در اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی و اینترنتی حضور دارند؛ و اگر شما می‌خواهید پیام و متن تبلیغ کلینیک زیبایی خود را به گوش آن‌ها برسانید در این بسترها فعالیت کنید و این در حالی است که اگر می‌خواهید به مخاطبان با سن بالاتر پیام و تبلیغ خود را ارائه دهید معمولاً در فضای وب، وب‌سایت‌های خبری و یا حتی فضای تلگرام و واتساپ می توانید استفاده کنید و بهترین مدل تبلیغ به مخاطبان سن بالا تبلیغات ویروسی یا بازاریابی دهان به دهان است.

 

سبک تبلیغاتی شما (ویدیو / عکس /متن)

 

برای موفقیت در انتقال پیام تبلیغاتی و معرفی کلینیک خود قطعا بهترین راه موفقیت استفاده از تمام ابزارهایی است که می تواند ما را در رسیدن به این امر یاری نماید.

مهمترین تاثیری که یک پیام تبلیغاتی باید بر روی مخاطب خود بگذارد، اعتماد سازی، ترس از دست دادن، هیجان و جذابیت است.
و همچنین یک پیام تبلیغاتی مناسب باید خدمات ما، کیفیت دستگاه ها، کیفیت ارائه، محیط ارائه خدمات و به صورت کلی بر روی برندینگ ما تاثیر گذار باشد و در هر مرحله از تبلیغ شما باید بر روی یکی از این نکات تأکید کنید.

در حال حاضر شما می‌بایست از تمامی سبک های تبلیغاتی برای معرفی خودتان استفاده کنید و اما مهمترین سبک تبلیغاتی شما قطعا باید به صورت فیلم باشد، چرا که این سبک در حال حاضر از جذابیت و ترغیب‌کنندگی بیشتری نسبت به سایر سبک‌ها برخوردار است و همراه شدن ویدیو با یک توضیح جذاب و موسیقی در کنار نریشن می‌تواند ورودی 2 برابری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

اگر هدفتان قشر جوان است قطعاً استفاده و تمرکز بر روی فیلم و کلیپ ها و تیزرهای معرفی فوق العاده بر روی مخاطب شما تاثیر گذار خواهد بود؛ و اگر مخاطب شما میان سال است می‌توانید در کنار فیلم‌ها از متن‌ها نیز در قالب بنر و پوستر و حتی بروشور و تراکت که سرشار از تصاویر جذاب باشد نیز استفاده کنید. چرا که تصاویر است که جذابیت را به متن ما خواهند داد.

برندینگ و بازاریابی کلینیک زیبایی و مطب پوست و مو و لیزر و کاشت مو

مهم‌ترین روش های تبلیغ کلینیک زیبایی

اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر مهمترین پلتفرم تبلیغات و جذب مشتری در فضای مجازی است که به سرعت می تواند شما را با میلیون ها مخاطب در سراسر کشور و جهان آشنا کند.
با توجه به اینکه در ایران افراد بسیاری (بیش از 30 میلیون اکانت) به اینستاگرام متصل هستند، حضور شما در این بستر پرقدرت می تواند موفقیت شما را تضمین کند.
مهمترین رمز موفقیت شما در اینستاگرم چهار نکته است: تعامل، تداوم، تولید محتوا و تبلیغات و مهمتر از همه مدل محتوا سازی شما برای ترغیب کردن، اعتماد سازی و جذابیت بخشی به خدمات کلینیک شماست که مجموعه گریماتور به صورت کامل این نکات را در قالب پکیج آموزش اینستاگرام به صورت کاملاً VIP به شما ارائه خواهد داد.

 

 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص آموزش اینستاگرام ویژه کلینیک های زیبایی همین حالا با ما در ارتباط باشید.

02122445406
09120561585

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام سالن زیبایی

تبلیغات اینستاگرام در فضای عمومی
تبلیغات اینستاگرام با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی
تبلیغات اینفلوئنسری و بلاگری در بستر اینستاگرام
تبلیغات توسط افراد مشهور در اینستاگرام و واینر ها
و تبلیغات اینستاگرام با استفاده از کسب و کار های مرتبط و شبکه سازی
از مهمترین روش های تبلیغات کلینیک های زیبایی در بستر اینستاگرام می باشد.

وب سایت

بدون داشتن وب سایت، موفقیت کلینیک های زیبایی امکان پذیر نیست!
یکی از مهم‌ترین کانال های تبلیغات و برند سازی کلینیک های زیبایی برخورداری از یک وب‌سایت قدرتمند برای موفقیت در صنعت زیبایی و درک متن تبلیغ کلینیک زیبایی  توسط مخاطب است.
قطعاً شما نیز از طریق وب‌سایت با ما آشنا شدید در حالیکه مجموعه گریماتور پیج اینستاگرام فعالی هم دارد!

وب سایت ماندگار تر و قابل اعتماد تر از اینستاگرام است!

با توجه به اتفاقاتی که ممکن است برای اینستاگرام اتفاق بیافتد از قبیل فیلترینگ و یا طرح صیانت و اتفاقات پیش رو این نکته را بدانید که امن‌ترین فضا و با اعتماد ترین فضایی که مخاطب به‌سرعت و حتی بیشتر از اینستاگرام به ما می تواند مراجعه کند فضای وب سایت است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای تهیه وب سایت خود جهت معرفی خدمات، خدمات رزرواسیون، آموزش ها و همچنین فروش محصولات زیبایی خود در آن استفاده کنید.

 

احتمالا مقاله 8 روش تبلیغات و بازاریابی کلینیک های زیبایی هم برایتان مفید باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی وب سایت تخصصی خود اینجا کلیک کنید یا با ما در تماس باشید
02122445406

تبلیغات محیطی و چاپیمتن تبلیغات کلینیک های زیبایی و پوست و لیزر

بخش مهم دیگری از تبلیغ کلینیک زیبایی ما مربوط به تبلیغات محیطی و چاپی است که می تواند به راحتی شعار و تبلیغ ما را با مخاطب آشنا سازد ازجمله
تبلیغات چاپی مانند بروشور، تراکت، تابلو، بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی
بخش دیگری از تبلیغات محیطی مربوط به همکاری با سایر کسب‌وکارهای مرتبط با خدمات زیبایی ما می باشد مانند همکاری با سالن‌های زیبایی، داروخانه ها، لوازم آرایشی ها، پاساژ ها، باشگاه های ورزشی و … که می‌توانیم با تدوین یک استراتژی مدون و حرفه ای مخاطب بالایی را جذب خدمات خود سازیم.
بیش از ده ایده جهت تبلیغات محیطی وجود دارد که هر یک نیازمند تدوین یک استراتژی مشخص متناسب با خدمات و شرایط کلینیک زیبایی ما خواهد بود.

*نمونه متن تبلیغ کلینیک زیبایی لیزر موهای زائد

-معروف ترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن در ایران
-از بین بردن موهای زائد بدن در مدت زمان کوتاه بدون عوارض پوستی و تضمینی
-یک بار برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید.
-جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱ با کیفیت بالا، دقت بالا قیمت مناسب و بدون درد
-فقط در 6 جلسه با موهای زائد بدنت خداحافظی کن

 

*نمونه متن تبلیغ کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو

-دیگه وقتشه موهاتو شونه کنی
-کاشت ابروی دائمی با مدرنترین تکنیک های روز
-کاشت موی طبیعی بدون جراحی
-کاشت مو با بالاترین تراکم با گارانتی و ضمانت مادام العمر
-جدیدترین روش کاشت مو (میکروگرافت) بدون بانک مو

*نمونه متن تبلیغات خدمات جوانسازی پوست

-بهترین دستگاه های جوانسازی پوست بدون عوارض
-خداحافظی با چروکی صورت با معجزه جوانسازی پوست
-خدمات لیفت صورت بدون درد، عوارض و جراحی
-بهترین برند بوتاکس در ایران با ضمانت تضمینی
-رفع چین و چروک صورت تنها با یک جلسه و بدون جراحی

 

منبع: گریماتور