1. صفحه اصلی
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. مقالات
  6. /
  7. ترس از افتتاح سالن...
ترس افتتاح سالن زیبایی و راه اندازی و افتتاحیه و مشاور و برند سازی آرایشگران و آرایشگاه ها

ترس از افتتاح سالن زیبایی داری؟ مشاوره رایگان تاسیس آرایشگاه زنانه

افتتاح سالن زیبایی مخصوصا برای افرادی که تجربه کافی در این زمینه را ندارند تبدیل به یک استرس بزرگ شده است که آیا سالن زدن برایشان منقعت و رشد را ارمغان خواهد آورد یا خیر. در این مقاله به صورت مختصر و مفید در مورد راهکارهای حل استرس افتتاح سالن زیبایی با شما تکنیک هایی را به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگر می‌ترسی سالن زیبایی خودت رو افتتاح کنی این مقاله رو حتما ببین. 

مهمترین علت ترس از افتتاح سالن:

پرسنل سالن زیبایی و آرایشگاه

-استرس عدم مهارت کافی درزمینهٔ مدیریت

-استرس عدم بودجه کافی

-استرس جذب نشدن مشتری

-استرس پرسنل

-استرس مجوز

و …

اگر ویژگی‌های نکات ذکر شده بعدی رو داشتی سالن بزن و اگر نداشتی نزن!

1برای افتتاح  سالن باید:

استرس مجوز رو حل کنید! اگر به فکر افتتاح یک سالن هستید، پیشنهاد می‌کنم ابتدا مدرک فنی حرفه‌ای خودتون به خصوص مدرک (آرایش و پیرایش) رو دریافت کنید. تا بعد از تجهیز سالن جهت دریافت مجوز از اتحادیه آرایشگران اقدام کنید.

2برای سالن زدن باید:

شناخت کامل خدمات رو فراموش نکنید! اگر قصد داشتن هر خدماتی را در سالن دارید سعی کنید از قبل نسبت به آن خدمات آگاهی و شناخت دقیقی را به دست آورید. مهم‌ترین شناخت شما از خدمات، درصدها و نحوه همکاری- متریال – چالش پرسنل هر لاین-روش تبلیغ هر خدمات و…

3برای سالن زدن باید:

بودجه مناسب افتتاح سالن رو تأمین کنید! دقت کنید که بودجه برای سالن زدن تنها هزینه ملک و متریال نیست، مهمترین هزینه‌ی شما، هزینه تبلیغات و برند سازی شماست! پس اگر صرفاً برای ملک و تجهیزات بودجه دارید سالن نزنید!!!

4برای سالن زدن باید:

بیزینس پلن افتتاح سالن را مشخص کنید!
اینکه برای رسیدن به هدف: چه چالش‌هایی روداریم- چگونه باید به مسیر برسیم –نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم-مخاطب هدف رو مشخص کنیم- مسیر تبلیغات و بودجه موردنظر را مشخص کنیم-افرادی که باید در این مسیر در کنارمان باشند را مشخص کنیم –آموزش‌ها و توانمندسازی‌ها را تعیین کنیم و…

5برای افتتاح سالن باید:

روی توانمندسازی خودت کارکن! یک مدیر سالن باید بتواند ريا، ارتباط خوبی با پرسنل و مراجعان برقرار کند – توانایی تولید محتوای خلاق را داشته باشد – از لاین های فعال در سالن آگاهی داشته باشد –از اصول مدیریت آگاهی کافی داشته باشد-ترفند های جذب و پرزنت کردن را بداند-نحوه قرارداد پرسنل را آگاه باشد-از اینستاگرام و فضای گوگل شناخت داشته باشد-از فضای کسب‌وکار و رقبا شناخت داشته باشد.

6برای افتتاح سالن باید:

نکته 6 را در پیج مرکز کوچینگ آرایشگران و صنعت زیباییمطالعه کن،

 

آیا با این شرایط هنوز آماده‌ی سالن زدن و افتتاح هستی یا نه؟

حتما سری به تخصصی پیج مشاوره و کوچینگ ویژه آرایشگران بزن، ضرر نمی کنی!

پیج اینستاگرام سالن زیبایی

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما در تماس باشید:

02122445406

09120561585

 

کوچینگ و منتور سالن زیبایی/مشاوره راه اندازی آرایشگران و برند سازی سالن حسین شیردل

منبع: گریماتور

 

آنچه در این مطلب میخوانید !

0

1402/7

در دنیای امروز، محتوا یکی از ارکان اصلی ارتباط با مخاطبان و ایجاد ارزش برای مشتریان است. گروه کوچینگ شیردل با درک عمیق از اهمیت تولید محتوای هدفمند و حرفه‌ای، مجموعه‌ای از خدمات ویژه را برای کمک به کسب‌وکارها در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

0

1402/7

در دنیای امروزی که رقابت در فضای دیجیتال به اوج خود رسیده است، حضور در صدر نتایج جستجو یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها به شمار می‌رود. گروه کوچینگ شیردل با بهره‌گیری از تیمی مجرب و استفاده از جدیدترین تکنیک‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو)، خدماتی جامع و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد تا کسب‌وکار شما را در مسیر رشد و ترقی قرار دهد.

0

1402/7

در دنیای کسب‌وکار امروز، بهره‌مندی از راهنمایی و حمایت یک کوچ حرفه‌ای می‌تواند تفاوت بزرگی در رسیدن به اهداف و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ ایجاد کند. گروه کوچینگ شیردل با ارائه خدمات کوچینگ اختصاصی، شما را در این مسیر همراهی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا پتانسیل‌های واقعی خود را کشف کرده و آن‌ها را به‌صورت مؤثر در کسب‌وکارتان به کار بگیرید.

0

1402/7

داشتن درک عمیق و دقیق از موقعیت فعلی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو، برای دستیابی به موفقیت پایدار ضروری است. گروه شیردل با ارائه خدمات تحلیل کسب‌وکار، شما را در این مسیر همراهی می‌کند و با استفاده از روش‌ها و ابزارهای پیشرفته، به شما کمک می‌کند تا تصمیمات استراتژیک و آگاهانه‌ای برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود اتخاذ کنید.

0

1402/7

وجود یک وبسایت حرفه‌ای و کارآمد برای هر کسب‌و‌کاری امری ضروری است. وبسایت‌ها به عنوان یک پلتفرم قدرتمند برای معرفی خدمات، محصولات و جذب مشتریان جدید عمل می‌کنند. گروه کوچینگ شیردل با تکیه بر تجربه و دانش خود در زمینه طراحی و توسعه وب، خدماتی بی‌نظیر و متنوع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این محتوا، به بررسی خدمات طراحی سایت این گروه پرداخته و ویژگی‌ها و مزایای هر یک را بیان خواهیم کرد.

مقالات مرتبط

تماس با ما

Contact Us

Send Message

Other Contact Ways

ارسال دیدگاه

Send Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره
فرم درخواست مشاوره