چگونه یک ناخن کار حرفه ای شویم؟ بازار و درآمد ناخنکاری

ناخن کار حرفه ای بودن به عنوان یکی از شغل های پرمشتری امروزه از جایگاه ویژه ای بین آرایشگران و علاقه مندان به این فعالیت را بدست آورده است. شغل ناخنکاری با توجه به درآمد بالا و مناسبی که دارد و همچنین نیاز به روحیه هنری و خلاقی که برای فعالیت در این زمینه نیاز است توانسته روز به روز گسترش و پیشرفت قابل توجهی را بدست بیاورد.

در شغل ناخن کاری شما در طول روز انواع طرح های زیبا و هنری را بر روی ناخن مشتری انجام می‌دهید و درصورتی‌که علاقه ای به این شغل داشته باشید چندان احساس نمی کنید که سرکار رفته اید چرا که این شغل تبدیل به یک لذت واقعی برای شما خواهد شد!

همچنین با توجه به ثبات مشتری ای که این شغل دارد، فعالیت شما مانند لاین هایی مانند شینیون، میکاپ و … به صورت مقطعی نیست، بلکه شما در تمام فصول سال مشتریان ثابت خود را دارید پس از نظر کسب درآمد خیالتان راحت!

اما جدا از بحث مزیت های بیشماری که این شغل دارد معایبی مثل زیاد بودن ساعات کاری، تمیز نبودن این شغل، مشتریان با جامعه سنی کاملاً متفاوت و .. ممکن است کمی از لذت شما را بکاهد!

 

آنچه در این مقاله مطالعه خواهید کرد…

-باز کار کاشت ناخن چطوره؟
-درآمد ناخن کار چقدره؟
-ویژگی های یک ناخن کار حرفه ای
-چگونه مانند یک ناخن کار حرفه ای موفق شویم؟

مدت زمان مطالعه (4 دقیقه)

ناخن کار- ناخنکار موفق-سالن تخصصی کاشت ناخن-مشاور

بازار کار کاشت ناخن

بر خلاف لاین های آرایشی ای مثل، گریم، میکاپ و یا شینیون که به طور معمول آرایشگران در مناسب ها و روزهای خاص پذیرای این مشتریان هستند لاین ناخن در تمام طول سال مشتریان ثابتی دارد و در تمام فصول می‌تواند بر روی مشتریان خود حساب باز کند.
در ایران بازار کار کاشت ناخن برای ناخن کاران به دلیل علاقه و گرایش بانوان به کاشت و طراحی ناخن فوق‌العاده افزایش چشمگیری پیدا کرده است و بسیاری از مدیران سالن های زیبایی و آرایشگران تصمیم به ایجاد سالن زیبایی کاملاً مجزا و اختصاصی برای ناخن کرده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت چشمگیری نیز دست پیدا کنند.
همچنین با توجه به افزایش مشتریان مشتاق دریافت خدمات ناخن این شغل درخواست های زیادی جهت استخدام و فعالیت در سالن های زیبایی و آرایشگاه‌ها را دارد
یادتان باشد که مهم‌ترین رمز موفقیت شما در لاین ناخن علاقه، خلاقیت و مهارت است و باید بتوانید این سه مورد را برای رسیدن به موفقیت خودتان ادغام کنید.

 

درآمد ناخن کار

با توجه به ثباتی که شغل ناخنکاری در ایران در حال به‌دست آوردن دارد شغل ناخن کاری توانسته درآمد قابل توجهی داشته باشد.
اما به این نکته توجه داشته باشید که برای رسیدن به درآمد بالای 10 میلیون تومانی شما باید بتوانید ضمن ارتقای مهارت های ارتباطی و مذاکراتی خود بتوانید در زمینه جذب مشتری و تبلیغات نیز بسیار حرفه ای عمل کنید، چرا که در حال حاضر رمز موفقیت شما و برند سازی شما کاملاً بستگی به کیفیت خدمات شما، نوع ارائه این خدمات و تبلیغات شما بستگی دارد و در تهران به صورت میانگین در آمد یک ناخن کار عالی از 15 تا 20 میلیون تومان یک ناخن کار متوسط بین 7 تا 15 میلیون تومان و یک ناخن کار مبتدی بین 3 تا 6 میلیون تومان متغییر است.

البته ناخن کاران برند در تهران که بیشتر در لاین آموزش مشغول به فعالیت هستند به درامد بالای 30 میلیونی دست یافته اند.

 

ویژگی های یک ناخن کار حرفه ای

1: ناخن کار خوب کسی است که دوره های رسمی آموزش کاشت ناخن را زیر نظر اساتید کاشت و مانیکور ناخن حرفه ای گذرانده باشد.

2: ناخن کار حرفه ای کسی هست که کمترین سوهان کشی را بر روی ناخن ها انجام می دهد و از مواد اصل و اورجینال استفاده می‌کند همچنین از لوازم بهداشتی و استریل شده استفاده می‌کند که در میان این لوازم بهداشتی، استریل بودن نیپر یا عقب زن ناخن خیلی مهم می‌باشد.

3: ناخن کار حرفه‌ای از مواد اولیه اصل، مرغوب و بسیار باکیفیت استفاده می‌کند.

4: ناخن کار خوب کسی است که کاشت ناخن برجستگی‌ها کمتری داشته باشد و جلوه طبیعی تری داشته باشد.کاشتش هوا نگیرد. بادوام و استحکام بیشتری داشته باشد.

5: یک ناخن کار حرفه ای باید دقت بالایی در ارائه خدمات خود داشته باشد.

6: ناخن کار خوب از آخرین مدل‌های فرنچ و دیزاین ناخن مطلع است و طرح های خلاقانه و ایده های جدید خود را نیز در زمینه زیبایی و طراحی ناخن نیز به کار می‌گیرد.

7: ناخن کار خوب تجربه، دانش و هنر طراحی و کاشت ناخن را توما بکار می‌گیرد.

8: یک ناخنکار حرفه‌ای غرور حاصل از تجربه و مهارت کارش را در کارش نشان می‌دهد و نه در برخورد با مشتری، بنابراین ناخنکار هر چقدر حرفه‌ای تر، سرسنگین تر.

9: on time بودن و وقت‌شناسی دیگر مولفه ای است برای یک ناخنکار حرفه ای که به‌واسطه مهارت و تجربه و مشتریان منتظر از اولویت زیادی برخوردار است.

10: یک ناخن کار برای اینکه بتواند خدمات بهتر و بیشتری به مشتریان خود ارائه دهد باید با روش های مختلف کاشت ناخن را بشناسد.

11: اگر به دنبال پیشرفت در بازار رقابتی شدید ناخن هستید باید بر روی افزایش مهارت های ارتباطی، مذاکراتی، معاشرتی و …. خودتان حسابی کار کنید و حتی می‌توانید از یک فرد متخصص در این زمینه برای افزایش این مهارت‌ها کمک بگیرید.

12: داشتن خلاقیت در کار و نقش‌آفرینی در این لاین

13: آشنایی با نحوه تبلیغات، نحوه تولید محتوا و جذب مشتری

 

چگونه مانند یک ناخن کار حرفه‌ای موفق شویم؟

 

در ابتدا برای یادگیری ناخن کاری، از یک سالن و آموزشگاه معتبر استفاده کنید تا مدرکی معتبر برای پیشرفت در کار به‌دست بیاورید. همچنین فعالیت ناخن با توجه به جزئیات ریزی که دارد نیازمند آموزش های به روز و حرفه ای است تا بتوانیم تکنیک های زیادی را آموزش ببینیم.

سعی کنید همیشه به دنبال پیدا کردن راه‌های جدیدی برای یادگیری و به‌روز کردن خودتان باشید.
بعد از تسلط در این زمینه به دنبال ایجاد رزومه قوی برای خود باشید، یعنی سعی کنید تا می‌توانید نمونه کار جذاب، رضایت، فیلم و محتوای آموزشی و نمونه کار برای ترغیب مخاطب جهت استفاده از خدمات خود داشته باشید تا بتوانید اعتمادسازی بسیار مناسبی را به‌دست بیاورید.

یک ناخن کار حرفه ای باید بتواند علاوه بر کیفیت خدمات مناسب، ارائه عالی ای نیز داشته باشد و بتواند روی خودش نیز سرمایه‌گذاری کند، چرا که امروزه مشتریان نیازمند دریافت حس خوب از ما هستند و این مهارت های ما به‌عنوان یک ناخنکار است که می تواند مشتری را علاقه مند به ما بکند.

 

سعی کنید آیینه خودتان باشید!

همیشه این پیشنهاد را به ناخنکاران عزیز می‌دهد که همیشه بهترین و عالی ترین خدمات را باید در خودتان ببینیم.
همچنین شما می توانید برای تمامی پرسنل خود این خدمات را با درصد تخفیف مناسب ارائه دهید تا آنها بتوانند برای شما تبلیغ کنند. چرا که مشتریان همیشه به آرایشگر خود اعتماد دارند و این اعتماد باعث می شود که به هر پیشنهادی از جانب این آرایشگران علاقه مندی پیدا کنند؛ و ما با ارائه خدمات به همکاران خود می‌توانیم برای خود تبلیغات ویروسی را ایجاد کنیم.

علاوه برای موفق شدن در زمین ناخن باید بتوانید از تبلیغات و دنیای دیجیتال مارکتینگ نیز به نحو احسن مطلع باشیم، چرا که دنیای رقابت در کسب‌وکار زیبایی امروزی دنیای مجازی است و این دنیای مجازی است که توانسته تفاوت ها را رقم بزند.

برای آموزش اینستاگرام خود از حسین شیردل با ما تماس بگیرید.

02122445406

09120561585

آموزش اینستاگرام-ادمین اینستاگرام-پیج سالن زیبایی

چند نکته مهم برای موفق شدن در زمینه ناخن

1: افزایش تعاملات و ارتباطات خود با همکاران، کسب و کار های زیبایی مربوطه و…
2: آشنایی با اصول تبلیغات
3: برخورداری از یک مشاور برندینگ در زمینه کسب و کار
4: داشتن ظاهر و پوشش حرفه ای و اخلاق مناسب
5: نگاه از جانب مشتری به خدمات خود
6: داشتن مهارت های ارتباطی و مذاکراتی
7: به‌روز بودن و نشان دادن سبک های و روش های بروز خود
8: پیدا کردن وجه تمایز خودمان نسبت به رقبا

دوره آموزش مدیریت سالن زیبایی و برندینگ(برندسازی)

 

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام

منبع: گریماتور