لاکچری ترین اسم آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی خاص

اولین اقدام برای استارت فعالیت های زیبایی شما باید انتخاب اسم آرایشگاه زنانه شیک برای شما باشد.

چرا که امروزه یکی از مهم‌ترین راه های ماندگاری اسم برند و کسب و کار ما انتخاب اسم آرایشگاه زنانه مناسب و متناسب با برند شخصی یا سازمانی ماست که بتواند ضمن توصیفی از سالن زیبایی ما، در ذهن مخاطب هم ماندگار شود.

امروزه انتخاب اسم آرایشگاه زنانه تبدیل به یکی دغدغه‌های بزرگ برای شروع فعالیت کسب‌وکار زیبایی شده که گاهی ماه‌ها زمان ما را می‌گیرد و نمی‌توانیم اسمی مناسب برای سالن و آرایشگاه و کسب‌وکار بیوتی خود پیدا کنیم.

در انتخاب نام آرایشگاه و سالن زیبایی باید دقت کنید که علاوه بر زیبا بودن، منحصربه‌فرد و شیک نیز باشد. شما می‌توانید از اسم خارجی برای آرایشگاه زنانه و یا اسامی ایرانی برای نام‌گذاری آرایشگاه و سالن زیبایی خود استفاده کنید.

اولین قدم در راه انتخاب اسم سالن زیبایی شما باید این نکته باشد که شما قرار است روی برند سازی شخصی خودتان فعالیت داشته باشید یا روی برند سازی سالن و مجموعه خودتان که جهت پاسخ به این سوال می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

کافی است با شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید و سوالتان را مطرح کنید!
02122445406
09120561585

حسین شیردل- مشاور سالن زیبایی

در این مقاله چندین اسم آرایشگاه و اسم سالن زیبایی خارجی و اسم آرایشگاه زنانه ترکی و شیک و خاص را به شما معرفی می‌کنیم و همچنین ملاک های انتخاب اسم خاص برای آرایشگاه زنانه را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

 

چرا اسم آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی این‌قدر مهمه؟

اسم سالن زیبایی چیزی شبیه به انتخاب نام برای هویت ماست! یعنی اگر اسمی را انتخاب کنیم و چندین سال این اسم را بزرگ کنیم و سپس آن را بخواهیم تغییر دهیم، قطعاً تمامی زحمات ما بر باد خواهد رفت و بهتر است در ابتدا کمی زحمت به خودمان بدهیم و اسمی انتخاب کنیم که بتوانیم به‌صورت دائم از این اسم برند خود استفاده کنیم و حتی بهتر است که این اسم را ثبت کنیم تا هیچ مشکلی در آینده ما را تهدید نکند.

یادتان باشد که شما به‌واسطه این اسم شناخته و معروف خواهید شد و این اسم هر چقدر تأثیرگذار تر باشد خیلی راحت می‌تواند زمینه تبلیغات رایگان و ویروسی را برای ما به ارمغان بیاورد.

 

انتخاب اسم کسب‌وکار زیبایی کار خاصی نیست چون ما کنارتان هستیم.

 

نکات انتخاب اسم آرایشگاه زنانه

انتخاب اسم برای آرایشگاه زنانه تا حد زیادی بستگی به سلیقه شما دارد، مثلاً خیلی از افراد از اسم خود یا فرزند خود برای نام‌گذاری سالن خود استفاده می‌کنند؛ اما قبل از انتخاب هر اسمی باید به چند نکته مهم در انتخاب اسم برای کسب‌وکار زیبایی خود توجه داشته باشیم.

-اسم سالن زیبایی خاص و تک باشد و سعی کنید اسمی را انتخاب کنید که قبل از شما آرایشگاه دیگری انتخاب نکرده باشد و یا در منطقه شما سالنی با این اسم وجود نداشته باشد.

-از اسمی انتخاب کنید که با زیبایی و آراستگی در ارتباط باشد.

-اسمی برای سالن زیبایی خود انتخاب کنید که تلفظ راحتی داشته باشد و به‌راحتی در ذهن بماند.

-اسمی انتخاب کنید که بتوانید لوگوی آن را نیز طراحی کنید.

-در انتخاب اسم خلاق باشید و اسمی انتخاب کنید که در عین سادگی منحصر و متمایز باشد.

– آیا نامی که انتخاب کرده‌اید دامنه وب سایت آن آزاد است؟ یا پروفایل های شبکه های اجتماعی آن باز است؟ چرا که شما قطعاً به تبلیغات در بستر اینترنت و فضای مجازی نیاز دارید و باید برای رقابت وارد دنیای مجازی و طراحی وب سایت سالن زیبایی خود و اینستاگرام آرایشگاه زنانه خود باشید.

 

جهت طراحی وب سایت خود و آموزش اینستاگرام خود با ما تماس بگیرید.

021-22445406

-از انتخاب اسم برند های معروف در حوزه بیوتی پرهیز نمایید زیرا این کار به‌منزله فریب مشتری وممکن است برای صاحب برند حتی پیگرد قانونی نیز داشته باشد. حتی گاهی با اضافه کردن پیشوند و پسوندهایی سعی می‌کنند نام سالن زیبایی خود را انتخاب کنند.

-از اطرافتان الهام بگیرید و باکمی دقت و خلاقیت می‌توانید نام های مناسبی را پیدا کنید.

 

از اسم های ترکیبی مانند ماه‌بانو، رخ شید، گلچهره، بانو کده نیک چهره – نیک رخسار- سمن ناز- آراگل- آریا ناز- لیانا- چهره پردازان- بانوی جنوب- تک چهره- زیباکده- سایه روشن- سبزه ناز- کرشمه- گل آرا- غزل بانو- ماه چهره- بانوی تک- چهره آفرین- الهه ناز- مه نگار- گل چهره- لیلی بانو- صورتگر- هستی بانو- آفتاب هنر_ چهره پردازان- تک چهره- آس- پرنسس- روژان- ال بیوتی- گیسو- تک- عروس ناز- افسونگران- شگفت- مژه- عروس ناز- چهره آرا- کمند- عروس غرب- آرنیسا- کلبه زیبایی- مریم آرا- بانوی خلیج- ماه رویان- گلشیفته- پدیده- چهل گیس- نایس- طناز- زرین تاج- الگا- سالومه- عروس مهتاب- ملکه زیبایی- چهرآذین.
و… استفاده کنید.

-اسم آرایشگاه شما باید با فعالیت شما ارتباط معنایی داشته باشد و باید تصویر روشنی از فعالیت های آرایشگاه شما در ذهن مخاطب ایجاد کند.

 

 

چگونه اسم مناسبی برای سالن زیبایی یا آموزشگاه خود انتخاب کنم؟

در ابتدای کار یک قلم و کاغذ بردارید و یک هفته تمامی لیست‌هایی که به ذهنتان می رسد را در این برگه بنویسید. در این مسیر می‌توانید با دوستان و همکاران مشورت و از اینترنت هم ایده بگیرید و سپس کلیه اسم‌ها را بر اساس اولویتتان مرتب کنید و مطابق با جدول زیر که در ستون اول اسم های پیشنهادی سالن زیبایی شما نوشته‌شده و در ستون های دیگر مواردی که برایتان مهم است را ارزیابی کنید و از یک تا ده به آن‌ها امتیاز دهید و در نهایت اسمی که امتیاز بیشتر داشت را می‌توانید انتخاب کنید.

 

لیست اسم آرایشگاه زنانه ترکی:

الیماه آی تک، ایپک، سانا نیلای، یشیل، نازان، ناژو، النا

اسم آرایشگاه زنانه ترکی/اسم آرایشگاه ترکیه ای
لیست اسم خارجی برای آرایشگاه زنانه:

دم اسبی، احیا، لیدی، کویین، نایس، کات لند، آنجل، بیوتی، کلاسیک، فیکس، بیوتی لند، یونیکو استایل

لیست اسامی شیک و خاص برای سالن زیبایی:

رخسار، سایه، چهل گیس، مه نا، بانوی شرقی، ملوس، مانلی، شاینا، ماهرخ، اکسیر، رزا، طرّه، ماتیک، آنا، ماه رخ
آفتاب، چهره، کمند، پدیده، هلو، آس، تک چهره، فرشتگان، صدف، پـر، اکلیل، قیچی، گیسو، نگار، هدیه، ترگل، نازلی
تک، شیفته، ملکه، افسون، طلا

اسم یا اسامی سالن زیبایی خاص و شیک و خارجی در تهران

 

گریماتور-حسین شیردل-اینستاگرام

اینستاگرام گریماتور

 

دوره آموزش مدیریت سالن زیبایی و برندینگ(برندسازی)